Narraat!Mä nukun hyvin silloinkin kun olen puutteessa.
Narraat!Mä nukun hyvin silloinkin kun olen puutteessa.
Mulla ei ole syytä huijata.Narraat!
Seksn puute aiheuttaa kamalia oireita!Seksin puute tekee tuota
Eipä tarvia sitten ostaa maistaa
Ei haise homeelle!
Piparia on ihan murusena ja pehmeinä pieninä paloina.
Pipari ei maistu vahvana, en tiiä onko neilikkaa ollenkaan, jottei peitä makuja.
Aura maistuu siellä täällä.
Noin! Maistettu on, en syö, enkä suosittele. Melko tylsää ja liikaa kermajäätelöä, josta en muutenkaan pidä!
Höh,entäs rauta ? Eikös raudanpuute väsytä ?Mikähän mulla on kun olen nykyään koko ajan väsynyt ja sitten ei kuitenkaan meinaa tulla uni..päiväunetkin on aina sellasta kevyehköä torkkumista
Nyt en ole syönyt ihan hetkeen, mutta pahimpana tää iskee päälle syömisten jälkeen.
Mulle se aiheuttaa eroottisia unia. Ja orgasmia nukkuessa, mihin aina herään.Seksn puute aiheuttaa kamalia oireita!
Loppasuu! Kävi sitten kalliiks tää ilta.kävin baarissa ja siemasin 23 olutta
Jestas. Nukkumatti on aikamoinen...Mulle se aiheuttaa eroottisia unia. Ja orgasmia nukkuessa, mihin aina herään.
Mulle aiheuttaa epätoivoa ja fyysiset oireet on älytöntä painetta pimpassa! Saatan kiihottua ihan mitättömästä ja sitten turhauttaa kun ei pääse panolle.Mulle se aiheuttaa eroottisia unia. Ja orgasmia nukkuessa, mihin aina herään.
Seksuaalinen hätätilaMulle aiheuttaa epätoivoa ja fyysiset oireet on älytöntä painetta pimpassa! Saatan kiihottua ihan mitättömästä ja sitten turhauttaa kun ei pääse panolle.
Teet paljon itse, jäätelön ja muut. Oletko allerginen jollekin säilöntäaineelle tai muulle? Ja oletko kasvissyöjä?Eipä tarvia sitten ostaa maistaa
Kiitti !
Eli pipari ja homejuusto sellaisenaan ja jäätelö ( itetehty) erikseen
Sama täällä.Mulle aiheuttaa epätoivoa ja fyysiset oireet on älytöntä painetta pimpassa! Saatan kiihottua ihan mitättömästä ja sitten turhauttaa kun ei pääse panolle.
Pimpan hätähuuto.Seksuaalinen hätätila
En ole koskaan kuullut. Huutaako se ultraäänellä?Pimpan hätähuuto.
Miettikääs meitä, joita koko ajan haluttaa. Se vasta turhauttaakinSama täällä.
Se räkii päin housuja!En ole koskaan kuullut. Huutaako se ultraäänellä?
Ainakin joillakin sen hätätilan tyydyttämisen jälkeen tutkitaan ultraäänellä...
No joo, housut märkinä ei ole kiva käppäillä ainakaan pakkasessaSe räkii päin housuja!
En ja en oo kasvissyöjä. Oon ihan sekasyöjä vaikka tykkäänkin välillä kokeilla ja syödä myös kasvisruokia ja vegaanistakin ruokaa. Miehelle tulee vatsaoireita esim viljoista, maissista,joistakin hedelmistä,sipulista, lisäaineista,niin itse on tehtävä.Teet paljon itse, jäätelön ja muut. Oletko allerginen jollekin säilöntäaineelle tai muulle? Ja oletko kasvissyöjä?
Joo, let me think! Hmmmmmmm...sun tarvii kävellä keittiöön, taluttaa emäntä syrjään ja kiksauttaa! Ja jos on vastahakoinen niin kekseliäisyyden puute vaivaa sua enempi kuin seksin puute.Miettikääs meitä, joita koko ajan haluttaa. Se vasta turhauttaakin
Ei nii!!!No joo, housut märkinä ei ole kiva käppäillä ainakaan pakkasessa