Onneksi
Ai vittu. Huomenna on TAAS maanantai.
Onneksi
Kuin niin onneks?Onneksi
Niimpä! Olisin voinu mielelläni pitää yhden vapaapäivänkin!
Sama täällä!Mulle kelpaisi jo talvi ja loma.
Uusi mielenkiintoinen viikko alkaaKuin niin onneks?
Juuuu!!!Pelaatteko koskaan 'arvaa mikä biisi' peliä autossa?
Siskon poppoo aina pelaa sitä, se joka ensiks tietää biisin nimen ja laulajan/bändin saa pisteen..voittaja saa sitten valita seuraavalla matkalla mitä kanavaa kuunnellaan.
Mä kaipaan luntakin...ei hirveen paljon tarvis tulla, kuhan sen verran että maa ja katot olis valkoisia...ja aattona sais kanssa tulla silleen hiljalleen.Mulle kelpaisi jo talvi ja loma.
Joulu!Mulle kelpaisi jo talvi ja loma.
Joo ja mä joskus erehyksissäni laitoin sellasen listan soimaan kotona ja ihmettelin, että miks sieltä kuulu vaan pätkiä...biisi vaihtui kun pääsin just kunnolla tunnelmaan mukaanJuuuu!!!
You tubessa on listoja missä soitetaan vaan biisien alku!!!!
Joku totesi mulle joskus muinoin, kun pohtisin samaa, että huomenna on työpäivä!Niimpä! Olisin voinu mielelläni pitää yhden vapaapäivänkin!
Mä kaipaan luntakin...ei hirveen paljon tarvis tulla, kuhan sen verran että maa ja katot olis valkoisia...ja aattona sais kanssa tulla silleen hiljalleen.
Kovasti vaan sanovat, että saattaapi tulla musta joulu tänä vuonna
Kunnolla lunta ja pakkasta. Pilkille tarttis päästä asapMä kaipaan luntakin...ei hirveen paljon tarvis tulla, kuhan sen verran että maa ja katot olis valkoisia...ja aattona sais kanssa tulla silleen hiljalleen.
Kovasti vaan sanovat, että saattaapi tulla musta joulu tänä vuonna
Niin mutta ei se ole sitten sama asia, jos sitä lunta tulee tammikuussaMut joulufiiliksen voi viritellä sit kun lunta tulee.
Ei se niin päivän päälle tarkkaa ole.
Ihana olis päästä pilkille taas pitkästä aikaa, en oo vuosiin käynyt!!Kunnolla lunta ja pakkasta. Pilkille tarttis päästä asap
Kelluntapuku, jäänaskalit ja kaveriNiin mutta ei se ole sitten sama asia, jos sitä lunta tulee tammikuussa
Ihana olis päästä pilkille taas pitkästä aikaa, en oo vuosiin käynyt!!
Tosin aristuttaa se ajatus, että entäs jos jää menee rikki
Siis painava kaveri joka kävelee edelläKelluntapuku, jäänaskalit ja kaveri
Vesi on kylmää vaikka olis mikä puku ja Hulkki kaverinaKelluntapuku, jäänaskalit ja kaveri
Tuo rikki menevä jää kauhistutti pienenä maalla ihan älysti kun ajeltiin rallia jäätiellä isolla järvellä!!Niin mutta ei se ole sitten sama asia, jos sitä lunta tulee tammikuussa
Ihana olis päästä pilkille taas pitkästä aikaa, en oo vuosiin käynyt!!
Tosin aristuttaa se ajatus, että entäs jos jää menee rikki
Tuo rikki menevä jää kauhistutti pienenä maalla ihan älysti kun ajeltiin rallia jäätiellä isolla järvellä!!
Se oikas kaupunkiin niin mukavasti. Aina anelin, että ajettas normitietä!
Kylmä on vaan tunnetila!Vesi on kylmää vaikka olis mikä puku ja Hulkki kaverina
Harvat sinne tippuu, jos malttaa odottaa paksua jäätä ja tietää hieman missä kannattaa kulkea.Vesi on kylmää vaikka olis mikä puku ja Hulkki kaverina
Joo sisko aina pelkää keväällä, että miehensä uppoo vielä joku työmatka jäihin kun ajelee oikotietä kotiin/töihin jäätä pitkiinTuo rikki menevä jää kauhistutti pienenä maalla ihan älysti kun ajeltiin rallia jäätiellä isolla järvellä!!
Se oikas kaupunkiin niin mukavasti. Aina anelin, että ajettas normitietä!
En kyllä enää menis jos olis vaihtoehtona normi tie!Meilläpäin oli tosi harvoin jääteitä. Onneksi! Ikinä en oo niin paljon pelännyt!
Miksi jäälle pitää mennä autolla?
Oi kuinka lohduttavaa ja rohkaisevaaHarvat sinne tippuu.