Ei kiitos. En ole 80-vuotiasKari Tapio honotti myös aika pahasti laulaessaan, kuuntele vaikka
Ei kiitos. En ole 80-vuotiasKari Tapio honotti myös aika pahasti laulaessaan, kuuntele vaikka
Hyiiiii, en tykkää Antti Ruiskun äänestä yhtäänLaulan Tuiskun kaa just tulkoon joulu!!!!!!
Ei pysty. Se on täynnä pelejä ja iskälle käy huonosti, jos sieltä jotain poistaa
En minäkäänEi kiitos. En ole 80-vuotias
Biisi on ihana!Hyiiiii, en tykkää Antti Ruiskun äänestä yhtään
okAntti on ihana!
Rrrrakastan tuota Anttia ja O holy Anttia!!!
Ja huulesi ei maistu enää tuhkakupiltaKannatti lopettaa tupakointi!!!
Mä pystyn laulaa taas!!!!!!!
Oon aina laulanut ja tuossa vuos sitten huomasin, että en enää pääse korkealta kovaa koska tupakka! Lannistuin enkä oo laulellut aikoihin. NYT TOIMII!!!!
Oletko nurkkiksessa?Haa haa huu huu!
Mitään oo ottanut.
Ja häpyhuulesi ei maistu enää tuhkakupilta
Vesala laulaa vain elämäässä. En tykkää Vesalasta tai sen piiseistä paitsi tequilasta ja jostain toisesta piisistä.
Mun mielestä sen äänessä ei ole mitään kivaa, eikä sen äänessä ole mitään meneillään. Tylsä ja harmaa täti.
Tiesitkö että tässä laulaa parikymppinen suomalaisneito?Ihme mummeleita olette
Haa haa huu huu!
Viinaa oon ottanut.ja paljon
Tää on just sitä pahinta kuunneltavaa!
Olisit voinu kertoa aiemmin!!!!!Ja huulesi ei maistu enää tuhkakupilta
Kannatti lopettaa tupakointi!!!
Mä pystyn laulaa taas!!!!!!!
Oon aina laulanut ja tuossa vuos sitten huomasin, että en enää pääse korkealta kovaa koska tupakka! Lannistuin enkä oo laulellut aikoihin. NYT TOIMII!!!!
Kolmosella. Nelosella Dallas byers club. Hyvä leffa.Negotiator Nelosella. Osaan osan laineista ulkoa!
Tajuttoman hyvä lehva!
Sit on kyl vaikia keksiä sulle pmmp tai vesala-biisiä mistä tykkäisit.Tää on just sitä pahinta kuunneltavaa!
Hyvä RosSä voit sit ehkä kuvitella. Kun mä tykkäsin ihan ekasta Corollasta asti laulaa autossa. Ja sit tuli se kun en enää kyennyt. Kun ei happi riittänyt. Kun en ehtinyt tien yli vihreiden aikana. Kun en päässyt saunalta kotiin ilman että istun ruohonleikkurin kyytiin.
Ja sit kun syöpä oli tapettu, alkoi henki hissukseen kulkea. Kulkea enemmän ja enemmän. Ja lopulta Aces high ( Iron Maidenlta) irtosi taas.
Vitsi mikä tunne, todella!