vierailija
Kiitoksia kaupoista ja mukavaa kesän jatkoa sinulle sopii minulle on kerrottu haku maailmalla on ollut aika pitkä
Apua mitä kuraa. HuhhuhIhan mahtavaa! Itku tuli!!!
Ihan mahtavaa! Itku tuli!!!
Ihan mahtavaa! pieru tuli!!!
Ok, mä en tiennyt ja edelleenkin on vähän sellanen olo että...Ei suomi oo ennen edennyt EM-kisoihin asti.
Mä sain joululahjan tänään.
Valvo hetki pien.. ja sitten yöunille.Joo menin aikasemmin uudestaan nukkumaan ja nyt mietin, että pitäskö valvoo hetki ja mennä yöunille vai mitä tässä tekis...
Vois kyllä valvoa, muuten herään klo 3 hepskukkumaanValvo hetki pien.. ja sitten yöunille.
Teit aivan oikein. Tosimiehet ei säälipilluja harrasta!Meinasin saada säälipillua, mutta torjuin sen
Ok, mä en tiennyt ja edelleenkin on vähän sellanen olo että...
Aivan totaalisen kamalaa kuraa. Toivottavasti suomi ei pääse potkupallon mm kisoihin enää ikinä. Ja nytkin voisi osallistumisen jollain keinolla estää. Tai ainakin voisi hävitä heti kaikki pelitJep!
Tää on paras päivä sitten, sitten... Sen ko laulttiin Den glider inniä.
That’s the spirit!Vois kyllä katsoa koko yön hidastettuna Pukin maaleja!!!!!!!!, herään iltapäivällä klo 3 ja katson kaikki suomen pelit!!!!
Pitäskö oikein repästä ja ihan vaa sen takia kattoo ne ottelut, koska sä oot niin ihana ihminen?*miettii myssy päässä*Herätyys, nainen. *kuiskaa hiljaa*
Suomi pääsi EM-kisoihin pelaanmaan jalkapalloa.
Varaa siis kalenteriin tuleva kesäkuu ja puolet heinäkuustakin.
Vaikka pudottais heti karsinnoissa, niin mukana oltiin jo!
On se jännä että näin kauan piti sätkiä ennen ku tähän päästiin!Herätyys, nainen. *kuiskaa hiljaa*
Jotkut ei ymmärrä, että jalkapallo on maailman suosituin pallopeli ja sitä voidaan harrastaa köyhissäkin oloissa. On hienoa, että näin pieni maa pääsee pelaamaan huippujen kanssa. Euroopassa on parhaimmat jalkapalloilijat.Herätyys, nainen. *kuiskaa hiljaa*
Pelaaks Joulupukkikin jalkapalloo?That’s the spirit!
Jotkut ei ymmärrä, että jalkapallo on maailman suosituin pallopeli ja sitä voidaan harrastaa köyhissäkin oloissa. On hienoa, että näin pieni maa pääsee pelaamaan huippujen kanssa. Euroopassa on parhaimmat jalkapalloilijat.
Sait juuri lisäpisteen. Keep up the good workPitäskö oikein repästä ja ihan vaa sen takia kattoo ne ottelut, koska sä oot niin ihana ihminen?*miettii myssy päässä*
Mulla on haaveena, että tästä se lähtee, että nyt pelaavat junnut pelaa viel mömmömmöö!!!!Jotkut ei ymmärrä, että jalkapallo on maailman suosituin pallopeli ja sitä voidaan harrastaa köyhissäkin oloissa. On hienoa, että näin pieni maa pääsee pelaamaan huippujen kanssa. Euroopassa on parhaimmat jalkapalloilijat.
Onks teil joku pistebingo tääl menossa.Sait juuri lisäpisteen. Keep up the good work
Kyllä!!Pelaaks Joulupukkikin jalkapalloo?
No ei ihme, että jaksaa painaa pitkään aattona!
Sä olet läpäissyt tämän tason!Onks teil joku pistebingo tääl menossa.
Saat miinuspisteen koska mä en oo mukana!!!!!
Juu. Pitää. Ja koska Jalkapallo!Pitäskö oikein repästä ja ihan vaa sen takia kattoo ne ottelut, koska sä oot niin ihana ihminen?*miettii myssy päässä*