Mäkihypystä tykkään jonkun verran, hiihtoa voin katella samalla kun yritän päiväunista saada kiinniEntäs hiihdosta tai tenniksestä?
Niin ja tennistä kattelin sillon enemmän kun Agassi kilpaili vielä
Mäkihypystä tykkään jonkun verran, hiihtoa voin katella samalla kun yritän päiväunista saada kiinniEntäs hiihdosta tai tenniksestä?
Ei saakeli...Mäkihypystä tykkään jonkun verran, hiihtoa voin katella samalla kun yritän päiväunista saada kiinni
Ilmeestä päätellen Suomi voitti?
Mä tiiän mä tiiän, antenni antenniEi saakeli...
No sait muutaman pisteen tuosta tenniksestä ja formuloista...Mä tiiän mä tiiän, antenni antenni
Joo menin aikasemmin uudestaan nukkumaan ja nyt mietin, että pitäskö valvoo hetki ja mennä yöunille vai mitä tässä tekis...Heräsit
Luovuta päätösvalta kropallesi. Kyllä se tietääJoo menin aikasemmin uudestaan nukkumaan ja nyt mietin, että pitäskö valvoo hetki ja mennä yöunille vai mitä tässä tekis...
Ai sinäkin tykkäisit sellaisista
Ai sinäkin tykkäisit sellaisista
mun lempparit on naisbodarit ja pullauistelu
Se ei kyllä nykyään tunnu tietävän enää mistään mittään...Luovuta päätösvalta kropallesi. Kyllä se tietää
Voi vitsi.
Jalkapallonpulleroista juuh.
Mitä täällä tapahtuu, et sää ennen näin ole kommentoinut??Pullonpallero.
Ei vaan pllunkaivamisfestivaaleista.Jalkapallonpulleroista juuh.
Ei suomi oo ennen edennyt EM-kisoihin asti.Mitä täällä tapahtuu, et sää ennen näin ole kommentoinut??
PlllunkaivamisfestivaaleistaJalkapallonpulleroista juuh.
Kisakatsomossa naatiskeltu virvoitusjuominkejaMitä täällä tapahtuu, et sää ennen näin ole kommentoinut??
Ei ole mikään saavutus tuoEi suomi oo ennen edennyt EM-kisoihin asti.
Mä sain joululahjan tänään.
Ihan mahtavaa! Itku tuli!!!Ei suomi oo ennen edennyt EM-kisoihin asti.
Mä sain joululahjan tänään.