No olipa haastava! Ihan tyhmä bingo!Sä olet läpäissyt tämän tason!
Niin voi käydä.. jag vet..Vois kyllä valvoa, muuten herään klo 3 hepskukkumaan
Vois vetästä muutaman pokeriturnauksen. Se menee tosin aamuun, jos finaalipöytään pääseeIhanaa, kello ei oo vielä kahtasataa ni saa valvoa!!!!!
Wau!Vois vetästä muutamat varvit. Se menee tosin aamuun, jos vauhtiin pääsee
No sit ei tarttis nukkuu ollenkaan...Wau!
Ei hitto nyt mä huomasin, että tietokonelaukku on kai jäänyt töihin. Kännykällä on huono pelata...Vois vetästä muutaman pokeriturnauksen. Se menee tosin aamuun, jos finaalipöytään pääsee
aaahhhaahhaaa tulin laittamaan, että tää on ainoa mistä tykkään ja nyt vasta luin ton nimen kunnolla...Vesala laulaa vain elämäässä. En tykkää Vesalasta tai sen piiseistä paitsi tequilasta ja jostain toisesta piisistä.
Mun mielestä sen äänessä ei ole mitään kivaa, eikä sen äänessä ole mitään meneillään. Tylsä ja harmaa täti.
En voi sietää nenälaulaja eriniä... No Paula Koivuniemeä en todellakaan kuuntele. Jos se biisi tulee, niin kanava vaihtuu nanosekunnissaErinistä oon oppinu tykkäämään sen Irkkumatkan jlk.
Tää kertoo minusta ( ), ainskin Krutin mielestä:
Voi ei!Ei hitto nyt mä huomasin, että tietokonelaukku on kai jäänyt töihin. Kännykällä on huono pelata...
Vesta on ihana!!!!!aaahhhaahhaaa tulin laittamaan, että tää on ainoa mistä tykkään ja nyt vasta luin ton nimen kunnolla......
Kari Tapio honotti myös aika pahasti laulaessaan, kuuntele vaikkaEn voi sietää nenälaulaja eriniä... No Paula Koivuniemeä en todellakaan kuuntele. Jos se biisi tulee, niin kanava vaihtuu nanosekunnissa
Ei pysty. Se on täynnä pelejä ja iskälle käy huonosti, jos sieltä jotain poistaaVoi ei!
Kähvellä lapsilta tabi!!!!
Miinus kuussataa!En voi sietää nenälaulaja eriniä... No Paula Koivuniemeä en todellakaan kuuntele. Jos se biisi tulee, niin kanava vaihtuu nanosekunnissa