Mutta sen jälkeen olisi kyllä vetässy itseltäänkin, kun olis saanut mun pökät maantasalleTuskin se Echo oli, hää olis ajanut tahallaan kärryillä sun nilkoille ja kiskassu kollarit nilkkoihin...siis sulta, ei isseltään
Mutta sen jälkeen olisi kyllä vetässy itseltäänkin, kun olis saanut mun pökät maantasalleTuskin se Echo oli, hää olis ajanut tahallaan kärryillä sun nilkoille ja kiskassu kollarit nilkkoihin...siis sulta, ei isseltään
ToimiiMä käytän kans aina tuorehiivaa! Toimiiko se jauhohiiva ees yhtä hyvin?
Minäkin kävin äsken pieruverkkareissa kaupassa mutta ei onneksi osunut Echo paikalle kun se on onneksi kyttäämässä kakamiestä.Hyh!
Ihanko pieruverkkareissa päätit lähteä?
Sä taidatkin aika kova...luuKyllä. Enkä edes häpeä
Kerro oikea rullakebabin ohje.Olet saanut sitten jotain pskoja puoskarin kebuja
Mutta sen jälkeen olisi kyllä vetässy itseltäänkin, kun olis saanut mun pökät maantasalle
Oho. Melkein tuli kirjoitettua että kakkamiesMinäkin kävin äsken pieruverkkareissa kaupassa mutta ei onneksi osunut Echo paikalle kun se on onneksi kyttäämässä kakamiestä.
Ja sitten oisitte molemmat saaneet porttikiellon alepaan...Mutta sen jälkeen olisi kyllä vetässy itseltäänkin, kun olis saanut mun pökät maantasalle
Ok odota hetki niin juoksen tuonne lähikebubbiin kysymään karvaranteelta ohjetta.Kerro oikea rullakebabin ohje.
Mulla on jo elinikäinen porttikielto Kupittaan Cittariinkin samankaltaisesta tapahtumasta...Ja sitten oisitte molemmat saaneet porttikiellon alepaan...
Oliks sillonkin kyse Echosta?Mulla on jo elinikäinen porttikielto Kupittaan Cittariinkin samankaltaisesta tapahtumasta...
Dääm, en sattunut käymään siellä samaan aikaan.Mulla on jo elinikäinen porttikielto Kupittaan Cittariinkin samankaltaisesta tapahtumasta...
Tsirppasitko tsirppaas oikein suurin elein?Mulla on jo elinikäinen porttikielto Kupittaan Cittariinkin samankaltaisesta tapahtumasta...
No sillä kertaa ei ollut. Kauppias vain totesi, että tulin hänen mieleen. Sitten vaan heitettiin ulos...Oliks sillonkin kyse Echosta?
En ollut nyt illalla kaupassa, mutta tuohan vain todistaa sen, että meitä college-housuvahteja on useampia.Hei Echo. Olitko sää kaupassa äskö? Joku nainen hymyili minulle, selkeästi ivallisesti, koska mulla oli kollegehousut jalassa...
Nii, oisit ees tullut kaupan mieleen, etkä kauppiaan omaanNo sillä kertaa ei ollut. Kauppias vain totesi, että tulin hänen mieleen. Sitten vaan heitettiin ulos...
Oliko se päällä?No sillä kertaa ei ollut. Kauppias vain totesi, että tulin hänen mieleen. Sitten vaan heitettiin ulos...
No kauppias omistaa kyseisen puljunNii, oisit ees tullut kaupan mieleen, etkä kauppiaan omaan
Jaa kauppias kalamiehen päällä?Oliko se päällä?
Se oli allaOliko se päällä?
En ollut nyt illalla kaupassa, mutta tuohan vain todistaa sen, että meitä college-housuvahteja on useampia.
#pidäsuomisiistinälökäpöksyistä
#sanoEIpieruverkkareille
#ilmiannalökäpöksynaapurisi