eikai sentään päreestä mutta tuohesta tekivät ennen konttejaMulle tulee kontista joku päreestä tehty reppu (mikäsenniminytoli) mieleen.
minun pappa oli mestari tekemään tuohesta kaikenlaisia esineitä: kontteja, puukontuppia, voirasioita ym ym
eikai sentään päreestä mutta tuohesta tekivät ennen konttejaMulle tulee kontista joku päreestä tehty reppu (mikäsenniminytoli) mieleen.
pakko nussia pilkkua kun ei wanhalle enää muuta heruKatoin vaa onko paikalla yhtään pilkunviilaajaa.Löytyhän se!
kossaapuntti koppareitäshäntti
Lisäks, Päivi on tosi edustavan näköinen emäntä!3? Sehän tekee melkein jo 50 % palstasta.
päkä on vielä soiva peli, kyllä siihen työmies tarpeesa tekisLisäks, Päivi on tosi edustavan näköinen emäntä!
Nuorena ollu tosi kaunis! Vieläkin on.
Hyi! Ei noin puhuta Päivistä!päkä on vielä soiva peli, kyllä siihen työmies tarpeesa tekis
Tuohivirsu? Vai onko se popo? Tuohikontti?Mulle tulee kontista joku päreestä tehty reppu (mikäsenniminytoli) mieleen.
Tuohivirsu on jalkine.Tuohivirsu? Vai onko se popo?
No ei oo omena kauas puusta pudonnu!eikai sentään päreestä mutta tuohesta tekivät ennen kontteja
minun pappa oli mestari tekemään tuohesta kaikenlaisia esineitä: kontteja, puukontuppia, voirasioita ym ym
virsu on jalkine ja kontti on se repun näkönen kantovälineTuohivirsu? Vai onko se popo? Tuohikontti?
Ja kattoja.päreestä tehtiin polttopuiden kantotelinetiä, pyykkikoreja ja sen semmosia vankempia esineitä
Ja seiniä!Ja kattoja.
No ei oo omena kauas puusta pudonnu!
Käsitöissä oot hyvä! Oon nähny sun tuotoksen!
Minäkin juon kahvia!Nyt minä juon kahvia!
mulle kyllä kelpais tollanen pyssyHehee!
Tarkoitan siis kädentaitoa puutöissä!
oon ihan oppipoika pappavainaaseen verrattunaTarkoitan siis kädentaitoa puutöissä!