Onko sulla joku kuntorata siellä?Apua mikä tilanne, juoksin olkkariin, niistin nenäni verhoon ja potkaisin perunasäkkiä
Onko sulla joku kuntorata siellä?Apua mikä tilanne, juoksin olkkariin, niistin nenäni verhoon ja potkaisin perunasäkkiä
''Kaikkea pitää suvaita ja koittaa'' sanoi mummo kun keltaista lunta suuhunsa tunki!En voi suvaita mitä tahansa.
Mä luulin oikeesti että Ellulla on perunasäkki olkkarissa ja se niisti verhoon.Onko sulla joku kuntorata siellä?
Niinhän mulla onkin ja niinhän mä teinkinMä luulin oikeesti että Ellulla on perunasäkki olkkarissa ja se niisti verhoon.
Mä luulin oikeesti että Ellulla on perunasäkki olkkarissa ja se niisti verhoon.
Onks noi ees niiku doltse et käppänät?Tuohivirsu on jalkine.
Terppa, mitä tsirpat?
Täällä ainakin synkkää ja hämärää koko päivän
Kohta on synkkää ja vetistä Vettä tihkuttaa ja huomiseksi on luvattu lämpöasteita ja lumet sulaa poijesTerppa, mitä tsirpat?
Tsirp tsirp.Terppa, mitä tsirpat?
Ei, vaan aidot Lubutiinit.Onks noi ees niiku doltse et käppänät?
TereTerppa, mitä tsirpat?
Noh! Jotain rajaa rumien puhumisessa!Tsirp tsirp. Oli tosi tsirp päivä, vähän tsirpitti ja tänään aion tsirpittää ajoissa tsirpitystsirppiin.
Kylmä on ollu ku tsirpin tsirpissä.
Tsirp tsirp.
Oli tosi tsirp päivä, vähän tsirpitti ja tänään aion tsirpittää ajoissa tsirpitystsirppiin.
Kylmä on ollu ku tsirpin tsirpissä.
Hei, kontin jälkeen tsirppikieli!
Sitten vasta kun muistutat huuhkajan tai lehtokurppan persettä syysripulissa niin on aika huolestua!Mä en oo enää tsirppa enkä tsirbula...olen ikäkriisissä kärvistelevä huuhkaja tai lehtokurppa....kääkkä....
Mut hehkee kääkkä.
Toivottavasti lehtokurppa ei koskaan lennä mun pään yli.Sitten vasta kun muistutat huuhkajaa tai lehtokurppaa syysripulissa niin on aika huolestua!
Ni ei auta muuta ku tsirpittää sitä oiken tsirpin huolella!Hei, kontin jälkeen tsirppikieli!
(Mut ei yhdistetä niitä)
Mun tsirppiä kutittaa. Onkohan siellä tsirppifloorat menny sekasi
Tässä resepti parasta ennen päivän pidentämiselle: pysy pois auringosta, kuntoile, syö terveellisesti ja hymyile paljon.Mitä on kauneinta mitä mulle voi sanoa 20-30 vuoden päästä?
"Echo, vuodet ovat kohdelleet sinua hyvin."
Joitaki vuodet ei kohtele hyvin, vaan pikkasen raakastikin
Oliko se ny mun vika... ?Taisi mennä kurwaketju poistoon!
Kiitos vidiosta KM! Polskilta kuulosti!