Heräsin klo 6 vaikka on vapaapäivä, entä siellä...
Heräsin klo 4 ja totesin, että kissa oli pudottanut olkkarista toisen verhonHeräsin klo 6 vaikka on vapaapäivä, entä siellä...
Kisu ajatteli varmasti vain sun parasta, että saat hyvän aamuvenyttelyn kun asentelet niitä takas Fiksu kattiHeräsin klo 4 ja totesin, että kissa oli pudottanut olkkarista toisen verhon
wauJuuri näin. Ja sit kun ne kaik turkulaiset on sitä tietä pitkin tullut helsinkiin niin sahataan jostain kehäkolmosen kohalta maa poikki ja hilataan pääkaupunkiseutu turkulaisineen johonkin somalian rannikolle. Toki paremmat ihmiset ahvenanmaalta koukataan mukaan matkalle.
äpyvä? savvoo?Mä taas veikkaan, että Echo on niin ihana ja haluttava jo luonteensa (tulisuuden) puolestakin ettei aamutuhnulle tuoksuva pörröpäisyys vie miehen haluja vaan lisää niitä.
...äpyvä, jotenkin kuulostin ihan m1eseltä
Jatkoin unia 7 jälkeen ja heräsin 10.45. No, ehkä olin unen tarpeessa. Mut nyt on jo selkä kipeä nukkumisesta.Heräsin klo 6 vaikka on vapaapäivä, entä siellä...
Sama täällä. Ei niin vaan ennen tapahtanut. Sitä se vanhuus teettää, ei pysty edes nukkumaan pitkään...Jatkoin unia 7 jälkeen ja heräsin 10.45. No, ehkä olin unen tarpeessa. Mut nyt on jo selkä kipeä nukkumisesta.
Sama täällä. Ei niin vaan ennen tapahtanut. Sitä se vanhuus teettää, ei pysty edes nukkumaan pitkään...
Jatkoin unia 7 jälkeen ja heräsin 10.45. No, ehkä olin unen tarpeessa. Mut nyt on jo selkä kipeä nukkumisesta.
Ihme että ne noin romanttisia asioita poisteleeMinä heräsin ja sitten kirjoitin tänne viestin panosuunnitelmista ja panon alkamishetken ilmoitin myös ja sitten rakastelin ja palasin keskusteluun niin mode oli käynyt, on se herkässä joskus
Ihme että ne noin romanttisia asioita poistelee
Kiitos kun kerroit että tää on ikään liittyvää.Sama täällä. Ei niin vaan ennen tapahtanut. Sitä se vanhuus teettää, ei pysty edes nukkumaan pitkään...
Mitä se siihen liittyy? Mikä millonki. Nyt on vaaleenpunanen.Minkä värinen lakana sinulla on?
No on siinä pari muutakin vaihtoehtoaKiitos kun kerroit että tää on ikään liittyvää.
*kärvistelee ikäkriisissä tänään, vesisateen vihmoessa ulkona*
Mitä se siihen liittyy? Mikä millonki. Nyt on vaaleenpunanen.
Täällä Jakaranda puut kukkii, metsät sinisenäTäällä on satanut taivaalta kaikenlaista vesisateen ja lumen väliltä tänään vuorotellen