Aqela
Joillakin käy niin.Liikaa kun juo niin se vie tuntoa pois ja ei meinaa millään päästä "maaliin"
Joillakin käy niin.Liikaa kun juo niin se vie tuntoa pois ja ei meinaa millään päästä "maaliin"
KyläÄlä ylpisty jos yksi limainen kalaukko susta pitää
Liikaa nykyisin. Hirveästi haittaa.
Kylä se on niin että minä olen aina tuhdissa humalassa kun tänne kirjoitan.
Minähii tykkään Elenasta ja monesta muustakin. Hik. Röyh.
Ilmankos on niin hyvä, kun aina useassa kohtaa tehdään remonttia. Tai ainakin nopeusrajoitusten mukaan tehdään remonttia...Turussa on paljon hyvää...on se yks juttu, vai oliko...ja sitten on, eiku ei se ollukaan Turussa!
Mut mä oon aina tykänny siitä kun teillä on se yksi hyvä tie, se mikä tuo tänne Helsinkiin.
Ja mä tykkään Algomasta mutta en alakoomasta!Kylä
Minähii tykkään Elenasta ja monesta muustakin
Jaa, mää luulin että sää oot Kanadassa. Oletko Rättiksellä kylässä?No tiijäkkö mikä on paras juttu mikä on tullut Helsingostä tänne Ouluun?
Lensitkö Ouluun?No tiijäkkö mikä on paras juttu mikä on tullut Helsingostä tänne Ouluun?
Juuri näin. Ja sit kun ne kaik turkulaiset on sitä tietä pitkin tullut helsinkiin niin sahataan jostain kehäkolmosen kohalta maa poikki ja hilataan pääkaupunkiseutu turkulaisineen johonkin somalian rannikolle. Toki paremmat ihmiset ahvenanmaalta koukataan mukaan matkalle.Turussa on paljon hyvää...on se yks juttu, vai oliko...ja sitten on, eiku ei se ollukaan Turussa!
Mut mä oon aina tykänny siitä kun teillä on se yksi hyvä tie, se mikä tuo tänne Helsinkiin.
No meleko aina mutta ei aivan aina
Ei slakoomaa po plemassakaaJa mä tykkään Algomasta mutta en alakoomasta!
kanatasa oon, asiuin joskus Oulussa.Jaa, mää luulin että sää oot Kanadassa. Oletko Rättiksellä kylässä?
Eipäs väännellä Heli Laaksosen hienon runon sanomaa, vaikka vanha linja-autoasema Helsingissä onkin korvautunut Kampilla. Heli on oikeasti hyvä runoilija ja häkellyttävän elävä ihminenTurussa on paljon hyvää...on se yks juttu, vai oliko...ja sitten on, eiku ei se ollukaan Turussa!
Juu käy!Voinko sanoa puolustuksekseni, että mulla on uusi telephone ja paksut tuömiehen sormet, joilla koitan kirjoittaa?
Gamalaa. Ja likaa on kynsien allaJuu käy!
Isot kädet ja sormet miehellä on niiiiiin !
Ihanaa!!!!Gamalaa. Ja likaa on kynsien alla
Hyi. Senkin lika lissuIhanaa!!!!
Eikö hattaran kuvia sinulta?Hyvät yöt myös minunkin puolestani
Ei unia nähdä hattaroista vaan sutturoista.Eikö hattaran kuvia sinulta?