Tuo pallero tais nähdä vain kyljyksen!
Tuo pallero tais nähdä vain kyljyksen!
Kyllä!Murea suussasulava ylikypsä joulukinkku
Meinasin ronklata viestiä, mutta antaapi olla!Jälleen alapeukun arvoinen suoritus. Et voi sanoa noin! Et ole vielä maistanut KalaMiehen sikaa.
Häh??Kyllä!
Ja menee silloin tällöin vähemmän mureanakin.
Elluha on yksi mukavimmista täälläellu voisit lähteä täältä pysyvästi pois niin saadaan ilmapiiri paremmaksi
Joo ja tuo libsetti myösellu voisit lähteä täältä pysyvästi pois niin saadaan ilmapiiri paremmaksi
Ei me ees päästettäis Ellua!ellu voisit lähteä täältä pysyvästi pois niin saadaan ilmapiiri paremmaksi
No mä oon niin harvoin ettei musta oo haittaa.Joo ja tuo libsetti myös
Se johtuu vain siitä että asun Suomen persiissäNo en kai kun sää pihtaat
Elluha on yksi mukavimmista täällä
Liikaa nykyisin. Hirveästi haittaa.No mä oon niin harvoin ettei musta oo haittaa.
Älä ylpisty jos yksi limainen kalaukko susta pitää
Mikähän hymiö tähänkin sopis parraiten...
hetko
Perun sanani.Nii ''viattomasti''
No en, tottakai tiedän asemani ja paikkani...Älä ylpisty jos yksi limainen kalaukko susta pitää
Limainen kuin lahnan suuhun uppoava paksu matoÄlä ylpisty jos yksi limainen kalaukko susta pitää
Ei se kaikilla miehillä vaikuta niin.Nii mutta toisaalta alkoholi laskee miesten lipidoakin myös
ArvasinPerun sanani.
Liikaa kun juo niin se vie tuntoa pois ja ei meinaa millään päästä "maaliin"Ei se kaikilla miehillä vaikuta niin.
Kuopio ja ikkunapaikka!No en, tottakai tiedän asemani ja paikkani...
Kuvakielessä sisältää pienen riskin nimittää sitä matoa imevää osapuolta lahnaksi...Limainen kuin lahnan suuhun uppoava paksu mato
Ja sisältää myös pienen riskin nimittää sitä omaa munaansa madoksi..Kuvakielessä sisältää pienen riskin nimittää sitä matoa imevää osapuolta lahnaksi...
Menisitkö nyt pois kun me sitä toivomme wassapissa ynnä muissa paikoissa?
Mikähän hymiö tähänkin sopis parraiten...
hetko
NouuArvasin
Ette kai te oo nyt missään ensiavussa kuitenkaan??
Turussa on paljon hyvää...on se yks juttu, vai oliko...ja sitten on, eiku ei se ollukaan Turussa!Se johtuu vain siitä että asun Suomen persiissä