Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon tehnyt aika paljon töitä, perhe vie loppuajan ja iltaisin on välillä niin väsyny että tipahtaa alta sekunnin:LOL: Huomenna pitäis vielä mennä mut (onneks) tää sunnuntai peruuntui, tosin lähetäänpä sitten sukuloimaan ettei liikaa pääse laiskistuun silloinkaan:D
No voi.. :unsure:
Muista myös levätä. :love:
Ei se auta ketään jos itsesi piippuun vedät. Kaikki kyläilyt voi aina perua tai siirtää jos tuntuu että nyt olisi pakko levätä

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Se ois sitten iltapalan aika.
Ribsejä!:p
Mä oon viimeks syöny ribsejä joskus pari vuotta sitten kun yks ihku tyyppi täältä palstalta tuli niitä tänne meille tekemään.:love:
Mä juorusin luurissa vaikka mun piti tehdä salaatti ja hän kysyi sitten että meinaatko sä saada edes sitä salaattia tehtyä!:mad: Pistin luurin kii ja aloin pilkkomaan.:oops::D

Vois tehdä taas.:)
Eikä hiiskatissa mitään valmismarinaateja! Ne on kaikki marinaadit sitä samaa oranssia oksua!!

Oooooo! Ja Sashlikkia pitäis laittaa!:coffee: Ei hitsi että on hyvää!:p

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
No voi.. :unsure:
Muista myös levätä. :love:
Ei se auta ketään jos itsesi piippuun vedät. Kaikki kyläilyt voi aina perua tai siirtää jos tuntuu että nyt olisi pakko levätä
Mä en oikein osaa levätä silloin kun on töissä kiireaika, käyn vähän ylikierroksilla koko ajan... mut kuitenkin mä nukun myös paremmin kuin muulloin:)
Mä aattelen niin että nyt on hyvä buukata kaikki mahdolliset samaan (sukulaiskäynnitkin) niin voi sitten joulukuun pyhittää vaan jouluun valmistautumiseen ja ottaa viikonloppuja lunkimmin(y)

Yhteistyössä