vierailija
Haukotus tarttui tännekin...*haukottelee niin että leukanikamat paukkuu*
HyväHaukotus tarttui tännekin...
Ei ollenkaan hyvä asiaHyvä
Syväkurkku*haukottelee niin että leukanikamat paukkuu*
Nää, katotaan telkkua.Saitko?
Luulen, että lispetti on koneistaja ja hänen koira on machinist.Mikå niistä on sun koiran virka?
Jaa sitä nukuttiin.*haukottelee niin että leukanikamat paukkuu*
Hyvää iltaa.Iltaa kaikille!
Teitkö itse marinaadin?Se ois sitten iltapalan aika.
Ribsejä!
No vähän vaanJaa sitä nukuttiin.
Mun töissä voi pitää mukana ja on pakko pitääkin kun päivät venyvät pitkiksi. Jossei koira pääse työmaalle niin sit asiakas ottaa sen huostaansa.Missä työssä voi pitää koiraa mukana? Eläinkaupassa, poliisikoira, ruumiinetsijä, rauniokoira, huumekoira tullissa...
Osattiin täällä ennenkin40 on ainakin ollut jossain vaiheessa:
https://kaksplus.fi/threads/the-ketju.2218883/page-10369#post-31036217
Ei se kuulema haluu et kerrotaan, kysyin kyllä.Mikå niistä on sun koiran virka?
Jestas.Nää, katotaan telkkua.
Mies teki tällä kertaa, meillä ribsit pintamaustetaan hyvissä ajoin ja sit kun ne on uunissa lämmitelleet muutaman tunnin, nostetaan lämpöä ja huitastaan bbq soossit päälle. Valmiskastike on, ei väännelty itseTeitkö itse marinaadin?
Edit: ribsit on parhaita, mutta sen jälkeen saa putsata hampaita tovin
Moi. Eipä ole paljon sua täällä näkynyt?Iltaa kaikille!
No minä paljastan. Se on terapiakoira. Käy kiertelemässä vanhainkoteja ja lastensairaaloita. Ja sinä olet hoitsu tai ainakin hoitsun asussa näin Halloweenin kunniaksiEi se kuulema haluu et kerrotaan, kysyin kyllä.
No et ainakaan mikään lähihoitaja ole...Ei se kuulema haluu et kerrotaan, kysyin kyllä.
Eli pääsee työmaalle tai koira ottaa asiakkaan huostaansa.Mun töissä voi pitää mukana ja on pakko pitääkin kun päivät venyvät pitkiksi. Jossei koira pääse työmaalle niin sit asiakas ottaa sen huostaansa.
HöpöhöpöNo minä paljastan. Se on terapiakoira. Käy kiertelemässä vanhainkoteja ja lastensairaaloita. Ja sinä olet hoitsu tai ainakin hoitsun asussa näin Halloweenin kunniaksi