Emmä tykkää kalkkunastakaan kun se on niin kuivaaOta kalkkunaa sitte ku ei liha kelpaa.
Emmä tykkää kalkkunastakaan kun se on niin kuivaaOta kalkkunaa sitte ku ei liha kelpaa.
Täällä ei ole mitään satanut.Täällä on satanut taivaalta kaikenlaista vesisateen ja lumen väliltä tänään vuorotellen
Emmä tykkää kalkkunastakaan kun se on niin kuivaa
ai, miten tähän aikaan?Täällä Jakaranda puut kukkii, metsät sinisenä
Jatkoin unia 7 jälkeen ja heräsin 10.45. No, ehkä olin unen tarpeessa. Mut nyt on jo selkä kipeä nukkumisesta.
Mitäs, jos ette iskois muaTäällä Jakaranda puut kukkii, metsät sinisenä
Ei todennäkösesti. Näin unta että meidän seurakunnan kirkkoherra pyysi kädestä pitäen mua treffeille. Muistan siitä unesta sen että oli ällöä että sillä oli kädet ihan hikiset, se oli jännittäny sitä pyyntöä niin paljon.
Nähtiinkö me ehkä samaa unta?
ai?Ei todennäkösesti. Näin unta että meidän seurakunnan kirkkoherra pyysi kädestä pitäen mua treffeille. Muistan siitä unesta sen että oli ällöä että sillä oli kädet ihan hikiset, se oli jännittäny sitä pyyntöä niin paljon.
Ja vastaus oli ei. Ja IRL sitä äijää ei onneks kiinnosta meikäläinen pätkääkään, eikä se mua.
https://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/seurakunnassa-kuohuu-edelleen/502301/Sama täällä. Ei niin vaan ennen tapahtanut. Sitä se vanhuus teettää, ei pysty edes nukkumaan pitkään...
Hyvää iltaaIltaa sinne
Täällä on satanut iltapäivällä lisää luntaTäällä on satanut taivaalta kaikenlaista vesisateen ja lumen väliltä tänään vuorotellen
Moikkelis vaanHyvää iltaa
Näyttää hyvältä
Täällä on satanut iltapäivällä lisää lunta
Älkää kaikkea omiko. Täällä on niin pimeetä. Antakaa tännekin vähän.Päivää
Täällä satoi lunta. Terassilla on lyhdyt.