vierailija
Ajele varovasti!
Tiedätkö sie tuosta - lue vasta perillä.
Ajele varovasti!
Kysele mitä? Mulla ei ole sitä tautia eikä kellään muullakaan.Se on törkeesti vaihdettu kaalliimpaan ja tekee ihmisestä ihan muistamattoman. Kyselepä.
Kysele silti ja ole oman elämäsi Ulla Taalasmaa!!Kysele mitä? Mulla ei ole sitä tautia eikä kellään muullakaan.
Sä olet rellu munapäämaaKysele silti ja ole oman elämäsi Ulla Taalasmaa!!
O ouHuomenta
Tänne on luvattu kovaa myrskyä ja pitäis olla sen verran kovaa viuhumista ulkona, että sain sähkölaitokselta varoituksen ja ohjeet kuinka toimia jos sähköt menee.
Iltaa niimpä tuo on luvannut myrskyä.Huomenta
Tänne on luvattu kovaa myrskyä ja pitäis olla sen verran kovaa viuhumista ulkona, että sain sähkölaitokselta varoituksen ja ohjeet kuinka toimia jos sähköt menee.
Kysele silti ja ole oman elämäsi Ulla Taalasmaa!!
Härän kiveksistäkö tehtyjä?Päivällistä,pitkästä aikaa pastaa boltsipalleilla tomaatti-porkkanakastikkeella ja homejuustomurulla katso liitettä 8435
Noup,kasvisperäisiäHärän kiveksistäkö tehtyjä?
Kalja ei ole hyvää, ei varsinkaan haaleana jos sähköt menee.O ou
Täytyy käydä ostamassa kaljaa,kuivaruokaa ja kynttilöitä.
Olut säilyy parvekkeella.Kalja ei ole hyvää, ei varsinkaan haaleana jos sähköt menee.
Täällä tulis janoiset naapurit kumminkin ja leikkisivät hämähäkkimiestä, että saisivat pöllittyä ne ittelleenOlut säilyy parvekkeella.
Täällä ei kukaan näe parvekkeelle.Täällä tulis janoiset naapurit kumminkin ja leikkisivät hämähäkkimiestä, että saisivat pöllittyä ne ittelleen
Täällä näkee, noi parvekkeet on ihan hyödyttömät..käytännössä...sopivat pelkkään tuuletukseen.Täällä ei kukaan näe parvekkeelle.
Minkälaista on tomaatti-porkkanakastike? miten se tehdään?Päivällistä,pitkästä aikaa pastaa boltsipalleilla tomaatti-porkkanakastikkeella ja homejuustomurulla katso liitettä 8435
onko miehelläs sitten tekoballit?Noup,kasvisperäisiä
En mä suuhuni palleja ( oikeita ) laita
kylmässä suolavedessä pystyy myös kylmentämään kaljatölkit.Kalja ei ole hyvää, ei varsinkaan haaleana jos sähköt menee.
Juu! Mä tykkään kans, on tosi hyviäOletteko maistaneet linssisipsejä? ai vitsi että on hyviä,varsinkin nuo sourcream&onionit
En ole maistanut. Maistan joku päivä.Oletteko maistaneet linssisipsejä? ai vitsi että on hyviä,varsinkin nuo sourcream&onionit
En ja nyt tuli mieleen kun kerran luin jostain miehestä joka söi tekolinssejänsäOletteko maistaneet linssisipsejä? ai vitsi että on hyviä,varsinkin nuo sourcream&onionit