En tiedä eikä kiinnosta.
En tiedä eikä kiinnosta.
Nälkä yllätti poloisen.
Niin teki ja mä en saa unta kun nukuin tänään pitkät päiväunet...laitoin kellon kyllä soimaan, mutta en herännyt sen ääneenNälkä yllätti poloisen.
https://kariuusikyla.com/2019/10/12/pitka-saarna-suomalaisesta-peruskoulusta/Niin teki ja mä en saa unta kun nukuin tänään pitkät päiväunet...laitoin kellon kyllä soimaan, mutta en herännyt sen ääneen
Vintti pimeni kun luin sun viestis, mut heräsin pari tuntia sitten kurkkukipuun. Unettomuus...Niin teki ja mä en saa unta kun nukuin tänään pitkät päiväunet...laitoin kellon kyllä soimaan, mutta en herännyt sen ääneen
Vintti pimeni kun luin sun viestis
No emmä nyt sitä sillein tarkottanu.
Mieti kun se tekis oikeesti niin...miehes tulis kattomaan olohuoneeseen mitä siellä tapahtuu ja susta näkyis vaan sormenpäät ja jalkaterätMekanismituolit on pelottavia. Pelkään aina että se paketoi mut sisäänsä niinku Aku Ankan animaatiossa...
HuomentaHyvää huomenta katso liitettä 8432
HuomentaWell hello there ladies
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta! Muistatko ketään, jolla olisi käytössä tuollaisia
En tunne ketään jolla on mareva.Hyvää huomenta! Muistatko ketään, jolla olisi käytössä tuollaisia
Se on törkeesti vaihdettu kaalliimpaan ja tekee ihmisestä ihan muistamattoman. Kyselepä.En tunne ketään jolla on mareva.
en tunne monta mut selvä seuraus on.Se on törkeesti vaihdettu kalliimpaan ja tekee ihmisestä ihan muistamattoman. Kyselepä.
No entä ne muut, mitä on otettu sen tilalle, tunteeko muut?En tunne ketään jolla on marevan.