@Wintersun kiitos kysymästä, meni hyvin ajoitus oli täydellinen ja mies 'laadukas' eli ihan tuurista enää kiinni
Sain myös letrot mahdollista seuraavaa inssiä varten.
Sain myös letrot mahdollista seuraavaa inssiä varten.
Tää on nyt mullakin ollu tosi vahva jotenkin, kaiken maailman oireiden kyttäys ja analysointi . En osaa valitettavasti auttaa tossa, että koska voi pahoinvointi alkaa.Minä kyttään kaikenlaisia mahdollisia ja mahdottomia oireita Kun nousin aamulla ylös sängystä, alkoi oksettaa. Missä vaiheessa mahdollinen raskauteen liittyvä pahoinvointi voi alkaa vai alanko pelätä jotain vatsatautia?
Mahtava itsekuri olla testaamatta! Toivotaan kuitenkin kovasti, että pääset pian plussaamaanMulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa joten odotin menkkoja alkavaksi eilen tai tänään mutta eipä tule edes tuota rusehtavaa. Vielä en uskalla testata kuitenkaan, ehkä ensi viikolla jos tilanne yhä sama.
Ihanaa kun maltat olla testaamatta, ite en pysty siihen. Niinkuin joku aiemmin täällä kysyikin että onko vinkkejä miten malttaa olla testaamatta niin mulla myös vaan se ettei kotona olis testejä...Mulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa joten odotin menkkoja alkavaksi eilen tai tänään mutta eipä tule enää edes tuota rusehtavaa. Vielä en uskalla testata kuitenkaan, ehkä ensi viikolla jos tilanne yhä sama.
Juuri tämä! \o/ arvasin että kyllä tähän ryhmään voi luottaa! Kiitos miljoonasti! Nyt naksuttelenkin tuota loppuillan ja pohdiskelen mahdollista ensimmäistä testipäivää.
@Helmiina1978 Onko tuo ylin sulla OS ja plussa?
Mulla tänään kp14 ja vuodan limaa aikalailla + ihme kipuja ollut. Mun OS testi näyttää tollasta tällä hetkellä kun tuo sun ylin, mut en miellä sitä plussaksi Viime kierrossa plussa tuli kp13 ja oli mun mielestä kyllä selkeästi vahvempi. Voiko näyttää erilailla joka kierrossa? Tässä kuussa siis tulee pidempi kierto, jos ei raskaudu.
Ja mitä tää palsta sekoilee. Tietääkseni tuo mun viesti ihan asiallinen, mut silti tulee virheilmoitus, et kirjoita uusi viesti Johtukohan siitä, että lainasin viestiäsi.
On OS ja plussa. Eilen oli vielä haaleampi alle 10 min sisällä. Otan kuvat 5 min kohdalla. Mut vähän eilinen tummeni siitä tosi haaleasta 20 minuutin jälkeen.
Eli tosi haaleat on kyllä vaikka toi laite näyttää plussaa. Mut ehkä toi laite on herkempi? Ja tosiaan mittaa kahta hormoonia.
Enkä oo noilla tikuilla testannut muina aikoina tässä kierrossa. Muissa kierrossa oonkin sitten testaillut 2-3krt /pv.
Mulla tää tummeni tänään näin. Nyt voisin jo mieltää plussaksi, kun on aikalailla samanlainen kuin viime kierrossa, että tuo toinen reuna on plussan puolella? Viime kierrossa kun tollanen tuli, ni seuraavana päivänä ei enää viivaa tullut. Mitä mieltä? Ja viime kierrossa myös ku tollanen tuli, ni samana iltana tuli kovat kivut ja joku sano, että nää näyttää plussaa aika usein just ovispäivänä, eikä päivää ennen. Mut huomenna ehkä dpo0? Jos näyttää negaa.On OS ja plussa. Eilen oli vielä haaleampi alle 10 min sisällä. Otan kuvat 5 min kohdalla. Mut vähän eilinen tummeni siitä tosi haaleasta 20 minuutin jälkeen.
Eli tosi haaleat on kyllä vaikka toi laite näyttää plussaa. Mut ehkä toi laite on herkempi? Ja tosiaan mittaa kahta hormoonia.
Enkä oo noilla tikuilla testannut muina aikoina tässä kierrossa. Muissa kierrossa oonkin sitten testaillut 2-3krt /pv.
Mä aloitin joskus yhdellä päivässä. Pari kuukautta olen syönyt 2 tai jopa 3. Ovikseen asti en 2-3 ja sitten jatkan yhdellä. Ei siitä haittaa ole, ja jos ei tärppääkään niin se gelee sitten taustalla parantaa niitä muniksia edelleen. Jos tärppää niin en tiedä lopetanko heti kerrasta vai jatkanko kuitenkin sen 1 kpl ja sitten myöhemmin lopetan. ehkä jatkan kuitenkin jos niitä on.Kysymyksiä gelee royalesta!
Ootko syönyt vain ovulaatioon saakka vai koko kierron ajan ja miksi? Kuinka monta kapselia oot ottanut päivässä? Voiko olla jotain haittaa kun oon syönyt niitä jo nyt tässä primolutien rinnalla kun oottelen tän kierron päättymistä?