Haaveena vauva 2020

Se on kyllä jännä, kuinka tää toiveikkuus nousee joka kierron mukana vaikka kierron lopussa fiilikset on tosi matalalla. Meillä on tosiaan äiti käymässä useamman päivän mut onnistuttiin kuitenkin toissapäivänä tallettamaan, nyt olis tosi hyvä kun onnistuisi edes toinen kerta vielä mut jää nähtäväksi. Tänään on ainakin täällä päässä Suomea tosi kiva, aurinkoinen sää. Energistä päivää kaikille!
 
Mulla kans noi rfsu erittäin herkät oli huonoja, normi herkkä liuska anto paremman viivan. Muutenkin rfsu merkist huonoi kokemuksii twstien osalta... Alkais ne hiton menkat jo ni pääsis alottaan kiertoo uusiks. Täl kertaa oon sit paremal ajattelu taval marraskuun kierron suhteen. Että mietin tässä. Hommaanko noiden ovis tikkujen lisäks lisää... Vaik niit joku vajaa 30 on :ROFLMAO: oon nyt parit ovistestit tehny loppi kierrosta, koska halunnu vertaus tikkuja siihen tulevaan plussa kiertoon. Aijon sit testail ovistesteil raskaustestinä kiertojen lopus, toki myös varmistan jossain välis r testillä. Mulla näkyy kyl loppu kierto selvää haaleet viivaa ovistikuissa, viime kierros, kerkesin innostuu jo et oisinki raskaana kunnes selvis et viivan pitää olla räikeänpunanen tai tasavahva. Nyt on kp 25/28
 
2 tuntia pystyin pidätellä, äsken tehty
https://aijaa.com/cYOBK2

Empä mä tiiä. Eiks pc tee kans noita viivanpaikkoja nykyään vai näkyyks tossa ees sellastakaan.. dpo8-11 välillä huitelee

Jos ois dpo11 ni pitäiskö olla jo selkeempi. Ja toisaalta menkkoihin vielä 7 päivää :D Jos ja jos. Ja ihan hullun hätähousu. Miksi oi miksi olen niin kärsimätön
 
Minut saa poistella listoilta. Tuskin vauvaa enää ikinä saadaan, ei oo peitot heilunu enää pitkiin aikoihin ja mun kroppa ei vaan toimi :unsure:
Palaan kyllä takas jos asiat muuttuu paremmaks :)
Tää on juuri tällainen tabu vauvaa yrittäessä..
Meillä oli hiljaisempina kausina apuna koti-inseminaatio, jottei lakata yrittämästä vaikka haluttomuutta ajoittain oli ilmassa.
 
Tein äsken raskaustestin. Nyt dpo 10. Haalea viiva tuli, mieskin sen näki, en ottanut kuvaa. Yritän nyt olla silti innostumatta liikaa. Menkkakipuja tälläkin hetkellä, kuinkahan yleisiä ne on vaikka olisikin raskaana? Viikonloppuna testaan uudestaan ellei menkat ala ennen sitä. :)
Mulla myös meneillään mahdollisesti dpo 10 (en oo ihan varma kun ovulaatiotestien kanssa temppuilu on sujunut vähän hatarasti). Mulla on myös ollut menkkakipujen tapaista nyt jo noin viikon ajan ja siksi olin ihan varma että viimeistään tänään alkaisi vuoto, joka kerta vessassa nyt varautun siihen. Onko sulla ihan perus mahakipua vai mitä? Mulla itsellä isompana "oireena" kauhea mahan turvotuksen tunne etenkin alavatsalla ja nipistelee vähän välillä.
 
Mulla myös meneillään mahdollisesti dpo 10 (en oo ihan varma kun ovulaatiotestien kanssa temppuilu on sujunut vähän hatarasti). Mulla on myös ollut menkkakipujen tapaista nyt jo noin viikon ajan ja siksi olin ihan varma että viimeistään tänään alkaisi vuoto, joka kerta vessassa nyt varautun siihen. Onko sulla ihan perus mahakipua vai mitä? Mulla itsellä isompana "oireena" kauhea mahan turvotuksen tunne etenkin alavatsalla ja nipistelee vähän välillä.
Joo, ihan semmosta alamahakipua. Joskin se on jopa hiukan suurempaa kuin yleensä. Turvotusta ei ole.
Hauska, että täällä on saman dpon omaavia :)
 
Tein äsken raskaustestin. Nyt dpo 10. Haalea viiva tuli, mieskin sen näki, en ottanut kuvaa. Yritän nyt olla silti innostumatta liikaa. Menkkakipuja tälläkin hetkellä, kuinkahan yleisiä ne on vaikka olisikin raskaana? Viikonloppuna testaan uudestaan ellei menkat ala ennen sitä. :)
Huutelen taustalta! Plussasin siis vkl, ja mulla on yhä edelleen menkkakipuja. Soitin neuvola-aikaa niin siellä sanoivat, että ihan normaalia.
 
Mulla kans noi rfsu erittäin herkät oli huonoja, normi herkkä liuska anto paremman viivan. Muutenkin rfsu merkist huonoi kokemuksii twstien osalta... Alkais ne hiton menkat jo ni pääsis alottaan kiertoo uusiks. Täl kertaa oon sit paremal ajattelu taval marraskuun kierron suhteen. Että mietin tässä. Hommaanko noiden ovis tikkujen lisäks lisää... Vaik niit joku vajaa 30 on :ROFLMAO: oon nyt parit ovistestit tehny loppi kierrosta, koska halunnu vertaus tikkuja siihen tulevaan plussa kiertoon. Aijon sit testail ovistesteil raskaustestinä kiertojen lopus, toki myös varmistan jossain välis r testillä. Mulla näkyy kyl loppu kierto selvää haaleet viivaa ovistikuissa, viime kierros, kerkesin innostuu jo et oisinki raskaana kunnes selvis et viivan pitää olla räikeänpunanen tai tasavahva. Nyt on kp 25/28
Miksi et testaa ihan raskaustesteillä? Minä olen saanut loppukierrossa ovistesteillä plussaa negakierrossa, joten ei se todellakaan ole luotettava raskauden testaamiseen.
 
Pitäis varmaan hakea muitakin ovistestejä, ni tietäis miten mikäkin käyttäytyy o_O Eilen oletin olevan plussan, ku toinen reuna tumma, mut tänään se on kyl vahvempi (n) Yhtään tiiä millon alkais laskee dpo0 :unsure: Illalla aattelin vielä testata.
Tänä aamuna oli tosi pahat menkkajomotukset ja kivut, mut voiko testi näyttää plussaa irtoamisen jälkeen? Vai odotanko vielä isompia kipuja piakkoin :whistle:

Anteeksi omanapailu :unsure:
 
@Kasikuus en osaa vastata mutta kerron että samaa mietin :D eilen tasavahvat viivat ja ajattelin plussaksi mut jatkoin testejä ja tänään sitten testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Ehkä huomena dpo0? ‍♀ Onnea plussanneille, ihanaa että näkee onnistumisia! Valaa uskoa touhuun :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
@Lina87 mä en ole kertaakaan saanut tasavahvoja viivoja, ainoastaan sillain, et toinen reuna vähän punertaa enemmän o_O
Katsotaan mitä illalla näyttää.
Nyt näyttää näin!
Harmittaa ku ei saa kuviin taltioitua kunnolla mitä näkee. Näissä kuvissa näkyis et eilen ois ollut muka tummempi, mut luonnossa kyl kp 15 näyttää tummemmalta.
 

Attachments

Onpas täällä jännät paikat monella! tsemppiä kaikille piinailuun;)

Meilläkin näyttäisi ehkä ekaa kertaa siltä, että yrityksillä on mahdollisuutta edes osua ovulaation lähelle. Tänään kp 15 ja yk 3. Ovulaatio tuntemuksia ollut aikaisemmin kp 17-20 aikoihin. Silti en vielä innostu liikaa asiasta ettei tuu pettymyksiä :rolleyes:
 
@Mohan en ole raskaana, en usko siihen ainkaan yhtään, siksi en tee r-testiä. testaan jos menkat myöhässä. Se, miksi nyt testaan ovistikuil loppukierron ni mielenkiinnost, ja sit kun tulee tärppi ni haluun vaa vertailla miten se näkyy ovis testeis nega ja plussa kierros :) entiiä kai höhlää mut onpahan puuhaa nega kiertoon :giggle::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Mohan
@Mahaotus onnea onnea! Digitestin tulosta jäämme odottelemaan!

@succubus ihan ku vähän näkisin jotain, mut näänköhän vaan harhoja?

@Wintersun olipa ihana uutinen, pääsette oikeasti viimein etenemään hoidoissa kohti plussaa!

Mä hain lisää pc raskaustestejä, mahatuntemukset ja tuikkimiset jatkuu yhä vaan joten ehkäpä huomennakin sorrun tekemään testin :alien:. Rauhotun sit taas ens kierrossa vaikka enkä ala testaileen ennen oletettua menkkojen alkamista.

Kaikille, joilla alkaa ovikset olla käsillä niin jaksamista ja tallettelu onnea!
 
Yks juttu mua häirinny täs ryhmäs... En ymmärrä miks te naiset pyytelette anteeks jos kerrotte omas kierrost ym jotain? Siis ihan oikeasti varmaan kerran viikos joku : "sori omanapailua" ym :geek:o_O:LOL:. Eikö tän koko jutun juju ole se että kerrotaan omast tilanteest ja tsempataan muita? Eise ole itsekästä kertoa omast tilanteest pyytää neuvoja tai mielipidettä
:) siis tosiaan en sano pahalla, mut tuntuu kurjalt jos osan mielest pitää anteeks pyydellä että voi kirjottaa tänne hyväl omal tunnol. Ei nyt niin tarvi nöyristellä täälä :) <3
 
Yks juttu mua häirinny täs ryhmäs... En ymmärrä miks te naiset pyytelette anteeks jos kerrotte omas kierrost ym jotain? Siis ihan oikeasti varmaan kerran viikos joku : "sori omanapailua" ym :geek:o_O:LOL:. Eikö tän koko jutun juju ole se että kerrotaan omast tilanteest ja tsempataan muita? Eise ole itsekästä kertoa omast tilanteest pyytää neuvoja tai mielipidettä
Ite lähinnä pyydän anteeksi siksi, koska en yksinkertaisesti osaa vastata juuri kenenkään viesteihin kunnolla (en ole päässyt oikein sisään tähän/muista mitä kukakin aina kirjoittaa, siitä tää puh. on huono selailuun) ja sit tuntuu, et kirjotan vaan omaa napaa. Yritän kyllä onnitella plussaneita ym. Mut sit se menee siihen, että onnea kaikille plussannaille, kun ei osaa kellekään henk.kohtaisesti sitä osoittaa :unsure: Pitää alkaa kirjata paperille kohta ylös kaikki asiat nimimerkin kera, ni osais ehkä jutellakin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89

Yhteistyössä