Haaveena vauva 2020

Huuh oli monta sivua jännää luettavaa! Tsempit piinailijoille(y)

Tänään illallisella miehen poika 5v tokaisi ihan out of the blue, että hän tajusi justiin että miehet ei voi saada vauvoja :)LOL:) ja sit juteltiin et mistä vauvat tulee ja mitä ne siellä masussa tekee jne. Sitten poika voivotteli (taas), että haluaisi pikkuveljen ja ei haittaa vaikka olis siskokin, kuulemma kaikki käy:ROFLMAO: oli aika ihanat keskustelut ja työnimiäkin poju ehdotteli tälle kuvitteelliselle sisarukselle :love: noh eikös tossa illalla mies sitten laittanu menemään ja viel tokaisi mun masulle hyvää yötä [insert a name] ennenku meni nukkumaan :LOL: Oletettuun ovulaatioon pitäs olla ainakin viikko vielä mut mies sai kyllä extra puhtia pojan puheista :LOL:
Meilläkin yks poika tossa pari viikkoa sitten tuli mun kainaloon, ja totesi "äiti, mitäs jos meille tulee vielä yksi vauva..." Olin kyl ihan et waaat... Hän oli se, joka suuttui kun ilmoitin tästä kuopuksesta. Sanoin, että ei sitä tietysti ikinä tiedä, tuleeko vauvaa vai ei. En tiedä mistä oli sellaisen ajatuksen saanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Sailor82
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

25.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 65/30
vauvahaaveilija2396......kp 60/28-30
Pilvinentaivas................kp 57/28-30
Millimetrii...................... kp 50/28-29
Tingeli...........................kp 42/34-36
Daana.......................... kp 42/23
FaBuu...........................kp 39/28
nieve30.........................kp 39/28
Mape19........................ kp 34/25
Keltasirkku.................... kp 30/28-32
mimmik..........................kp 30/28-32
Vaniljapulla....................kp 29/30-32
nessu87........................kp 27/28
Retkunen......................kp 26/26-29
rosemarie......................kp 26/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 25/28
HMami..........................kp 25/28
Jjenn.............................kp 25/30-31
Mirkkuli26.....................kp 22/23-28
poreilevalimu.................kp 19/25-26
Shibali.......................... kp 1918/23-26
Amadecasa..................kp 18/34-55
Marilainen.....................kp 18/28
Helmiina1978...............kp 18/31
Mirella92.......................kp 17/34
Kasikuus.......................kp 17/28-31
W.we.............................kp 16/25
Ilona Eloisa...................kp 16/30
Titi-Love.......................kp 15/28-30
Haavejuttu....................kp 14/29
Hope91.........................kp 12/32-37
Tiukuliina89.................. kp 8/31
Marrrsipaani..................kp 7/28
Koodikissa.....................kp 5/24
Veevavi..........................kp 5/26-28
taikinatonttu...................kp 3/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 13
Vaniljapulla..................dpo 12
Keltasirkku...................dpo 11
snanniska....................dpo 11
Retkunen.....................dpo 10
poreilevalimu...............dpo 8
W.we............................dpo 4
Helmiina1978...............dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Onko kaikkean kp:t ja dpo:t oikein?
Vähän olen ehtinyt keskittymään ihan kaikkiin viesteihin.

Onnittelut @Mahaotus !
 
Nonii ja tänään tehty taas aamulla negatesti. Heräsin viideltä aamulla pissahätään ja ajattelin että pakko kokeilla. Mulla oli kaapissa yksi rfsu:n se erittäin herkkä-puikko ja sillä kokeilin, mutta ei mitään. Hitto kun pitääkin innostua "oireista" ja testailla etukäteen. Pitäs nyt seuraavassa kierrossa malttaa odotella vaan niitä menkkoja rauhassa ennen testiä :unsure:
 
@Snanniska no voi höh, mullakin oli jo toiveet korkealla sun suhteen!

Itsehän en nyt oo sen negan jälkeen testaillut kun on ollu niin selkeitä menkkoja edeltäviä oireita mitä ennenkin on ollut niin oon jo luovuttanut tän kierron suhteen ja ajattelen, että ens kierrossa yritetään uusiksi. Toki, jos ei oo su aamuun mennessä menkat alkanu teen uudelleen testin.

En enää millään muista onnittelinko jo, mutta joka tapauksessa hirmuisesti onnea @Mahaotus!
 
Must on tullu.. testaushullu.. Pieni mahis on et ovis oli jo aiemmin, aloin testata niin myöhään mut katsellaan nyt mitä testit näyttää.. Eilen tein 3,se on jo liikaa.

Tosi ihanaa että naisparit ja itselliset naiset pääsee nyt julkiselle puolelle hoitoihin. ❤ Se on ollut tosi iso epäkohta ja epäreiluus aikaisemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa vielä 8 päivää että testaa!?
Minulla on kaapissa first responsen testi, joka on erittäin herkkä 6,5 mIu, mutta mies ei anna tehdä testiä ennenkuin lääkärin suosittelema päivä tulisi (6.11) jos kuukautiset ei ala.

Menen kuitenkin lauantaina juhliin ja ajattelin tehdä tuon herkän silloin, kun kyseisenä viikonloppuna alkaa jos alkaa.
Tuntuu silti ikuisuudelta olla testaamatta yli viikko, mutta kumpi sitten on pahempi; inssin jälkeinen nega vai vuodon alku :notworthy:
 
Munhan oli sitten pakko testata aamulla ja tulos oli ihan selvä nega. Testi ei ollut mikään erityisen herkkä, joten mietin, että pitäisikö käydä huomenna ostoksilla, jotta pääsisi jatkamaan testaamista :ROFLMAO:. Mitä suosittelisitte kokeilemaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Onnea @Mahaotus ja olikohan muitakin plussanneita!

Ja onnea @Wintersun hyvistä uutisista, niin ihanaa että teillä asiat etenee! :love:

Täällä 11+2, dopplerilla aina välillä kuuntelen vauvan sykkeitä, liikkuvainen kaveri siellä on. :barefoot: Nt-ultra on 5.11., sitten ollaan vähän viisaampia että olisiko sieltä mahdollisesti terve lapsi tulossa.

Tsemppiä kaikille erilaisiin tilanteisiin ja plussaonnea!
 
Hei kaikille muutaman viikon tauon jälkeen. Luin nopsaa kaikki reilun parin viikon viestit ja onnea kaikille plussista mitä oli sinä aikana tullut, tsemppiä yritykseen muille ❤

Täällä kp1 ja gameissa mukana taas. Meillä siis se tilanne et seitsemän luomukierron jälkeen aloitettiin ovulaation tehostamiseksi letrozol hoito kun kierto jää aina tosi lyhyeks. Se toimi mulla kuitenkin niin et kypsyi useampi munarakkula eikä voitu yrittää sitten viime kierrossa ollenkaan terveysriskien takia. Mut nyt alkoi uusi kierto jossa toivon mukaan päästään yrittämään. Letrotsolia on tarkoitus syödä tässä kierrossa myöhemmin, jotta munarakkuloita ei tulisi montaa. Katsotaan miten käy, en kestä jos tääkin kierto menee ihan hukkaan. Ovisplussa oli täs kierrossa kp 13 ja kk alkoi kp 25. Eli luteaali n. 11 pv. Toivottavasti se on riittävä raskautumista ajatellen.

Ja pakko tunnustaa et parisuhde ja etenkin seksielämä on parantunut kummasti tän yritystauon aikana. Varmaan kun ei stressiä siitä seksistä ja sen ajoittamisesta. Mut pääkoppa on ollut kovilla siltikin. Koko ajan mietityttää et saadankohan enää ikinä vauvaa... Nyt jotenkin taas parempi päivä kun vuoto alkoi ja pääsin uuteen kiertoon, toivottavasti päästään nyt taas yrittämään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Aaaapuaaaaaa! Punanen viiva tuli, ihan selkeä on. :love: Ei pitäny testata, mutta oli vaan sellanen olo, en osaa selittää sitä. Ja mä kun luulin, että mulla on kaikkien aikojen rajuin pms mielialojen osalta. On kuulkaa itketty ja naurettu jopa saman lauseen aikana.
Nivuseen sattuu kans vasemmalle, niinku edellisessä raskaudessa.
Mää nyt ootan vielä huomiseen ja teen digin seuraavaks kun haluun antaa sen sit miehelle.

En vielä ymmärrä tätä..... apua :love:
 
Aaaapuaaaaaa! Punanen viiva tuli, ihan selkeä on. :love: Ei pitäny testata, mutta oli vaan sellanen olo, en osaa selittää sitä. Ja mä kun luulin, että mulla on kaikkien aikojen rajuin pms mielialojen osalta. On kuulkaa itketty ja naurettu jopa saman lauseen aikana.
Nivuseen sattuu kans vasemmalle, niinku edellisessä raskaudessa.
Mää nyt ootan vielä huomiseen ja teen digin seuraavaks kun haluun antaa sen sit miehelle.

En vielä ymmärrä tätä..... apua :love:
ihana! Mikä dpo sulla?:)
 
Mulla menkat tekemäs tuloaan, pyyhkies verta. Hyvä vaan et alkaa, koska ootan että pääsen seuraavaan kiertoon jossa oon toiveekkaampi, täs kierros oli koko aika fiilis ettei tärppää. Mut vaik olikin iisimpää etten ressanu ym, ni aika tylsääki välil koska ei oo ollu mitä kirjottaa ylös ja kertoa millasii fiiliksii tai tuntemuksia :LOL: mun flow on niin tylsää katottavaa täs kierros, melkeen tyhjää:sick:
 
Kiitos onnitteluista <3 Olo on vähän puulla päähän lyöty. täytyy laittaa kuvaa kun saan huomenna lisää testejä (digi ja vielä pari pc:tä ehkä :D) Tein tän päiväsen testin ostoskeskuksen vessassa :D Apteekin ultra ja eikä tarvinnu tiirailla siitä "lasin" läpi onko vai ei. Mut menin silti avaa sen ja sinne se sit jäikin kaikessa sekoilussa ja kiireessä. Harmittaa kun ei oo miehellekkää mitään näytettävää, ei menny niinku leffoissa tää kertominen kyllä ainakaan...
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Minä möngin tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevat-palstalta tähän porukkaan. Kolmannet kuukautiset tyhjennyksen jälkeen on juuri alkamassa (tiputtelee) ja tästä on sitten tarkoitus aloittaa aktiivinen yrittäminen. Mulla toipuminen kesti kkm (rv 9) jälkeen kun ilmeisesti joku istukanpala jäi kohtuun. Jännittää kyllä, ja tiedän että uusi keskenmeno tulee pelottamaan paljon jos plussa jossain vaiheessa meille suodaan. Jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettu aika olisi kierron mukaan ihan elokuun alussa. Olen käynyt lukemassa teidän juttuja ja ihanan monta plussaa on viime aikoina tullut :love:. Tsemppiä kaikille plussaa toivoville:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Unimaa Kiitos! :love: ikinä ennen en oo tehny digiä ja hitsi oli stressaavaa ootellla että teksti ilmestyy ruutuun :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mies oli yllättynyt ja iloinen kun kerroin asiasta :love: oli vaikea ensin saada suun vuoroa kun hänellä oli paljon asiaa kun tuli kotiin ja meinasin jänistää :censored::ROFLMAO::LOL:
Se digin vastauksen odottelu on kyllä kuumottavaa:LOL:
Tilasin vasta tänään testejä (digit+jotain halpoja liuskoja), joten testailut menee ensi viikkoon. En ymmärrä miksen heti keskiviikkona jo tilannut, nehän ois voinu jo tänään tulla. Nyt pitää oottaa jonnekin tiistaille asti:unsure:
Onnea @succubus ! Laitahan kuvia sitten kun teet testejä uudestaan, niitä on aina kiva katella:)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Onnea plussista @succubus ja @Mahaotus. Ihanaa kuulla @Wintersun sieltä hyviä uutisia myös ❤

Täällä kohdun ulkoisen farssin jälkeen viimein päästään taas yrittämään. Ollut vähän muita terveysongelmia tässä kuussa ja pelkäsin että ovis jää tulematta mutta nyt näyttää limojen puolesta lupaavalta. Uskon että ovis ehkä huomenna, mutta palaan vielä kun varmistunut.

Katsoin just että meillä kohta tasan vuosi yritystä takana johon mahtunut kaksi km (vk 12 ja vk 6+), ainakin yksi kemiallinen (vk 4+5) ja nyt tää viimesin heinäkuun kierrossa tärpännyt kohdun ulkopuolinen raskaus. Josko seuraavaksi menisi loppuun saakka.
 
Mulla menkat tekemäs tuloaan, pyyhkies verta. Hyvä vaan et alkaa, koska ootan että pääsen seuraavaan kiertoon jossa oon toiveekkaampi, täs kierros oli koko aika fiilis ettei tärppää. Mut vaik olikin iisimpää etten ressanu ym, ni aika tylsääki välil koska ei oo ollu mitä kirjottaa ylös ja kertoa millasii fiiliksii tai tuntemuksia :LOL: mun flow on niin tylsää katottavaa täs kierros, melkeen tyhjää:sick:
Välillä noin. Sit vaan uutta arpaa vetämään
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Onnea plussista @succubus ja @Mahaotus. Ihanaa kuulla @Wintersun sieltä hyviä uutisia myös ❤

Täällä kohdun ulkoisen farssin jälkeen viimein päästään taas yrittämään. Ollut vähän muita terveysongelmia tässä kuussa ja pelkäsin että ovis jää tulematta mutta nyt näyttää limojen puolesta lupaavalta. Uskon että ovis ehkä huomenna, mutta palaan vielä kun varmistunut.

Katsoin just että meillä kohta tasan vuosi yritystä takana johon mahtunut kaksi km (vk 12 ja vk 6+), ainakin yksi kemiallinen (vk 4+5) ja nyt tää viimesin heinäkuun kierrossa tärpännyt kohdun ulkopuolinen raskaus. Josko seuraavaksi menisi loppuun saakka.
Miten voikin käydä moinen tuuri Mutta jokaisen kroppa on omanlaisensa ja arvokas. Seuraavaksi sitten parempi onni
 

Yhteistyössä