Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta!:)
Flunssa....Nyt se on oikeasti mulla:( Kurkku on ollut maanantaista asti koko ajan kipeämpi, pieni touhutippa nenänpäässä pari päivää, eilen aivastelin varmaan 500 kertaa ja yöllä en nukkunut juuri yhtään kun kurkku oli niin kipeä ja karhea että yskitti koko yön. Perkuleen yöllinen yskä kun nykyään tulee heti kun on kurkkupöpö:unsure: Pystyasennossa ei yskitä.
Kuumetta ei ole ainakaan vielä joten buranaa ja bafucinia niin päivä voi jatkua:cautious:
Muuten olo onkin kuin olisi jyrän alle jäänyt(n)
Jos ei ole kuumetta tai päänsärkyä niin turhaan sä sitä buranaa syöt. lääkkeiden väärinkäyttäjiä on niin paljon
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ei kannata. Mut hänhän itse vastasi jo. Pitäisi lukea se kohta 6 siitä pakkausselosteesta. Liian monta ainetta siellä.
Mutta ei kai nuo aineet ennakkoon vaikuta? Mä kun en otin sellaisen vasta kun OLIN JO sairastunut. Mä syön noita ainoastaan siihen yölliseen yskään, en huvikseni ja olen todennut että kurkku paranee niiden (ja ruokasoodan ja merisuolaliuoksen) ansiosta nopeammin koska nuo bafucinit pitää yskän edes jotenkin kurissa.

Ja mitenkäs selität sen että kun mulle tulee tuo yöllinen yskä, tervehdyn siitä vaikka minulla on joka yö aina bafucin suussa, niitä menee 3-4 riippuen kurkun ärtyneisyydestä, muuten en nukkuisi yhtään. Eli jos ne tekisi kipeäksi, enhän silloin tervehtyisi ollenkaan?
 
Mikä on se pensasmarja mitä kaupungeissakin on runsainmäärin istutettu koristeeksi?

Se on tumma, isompi kuin mustikka, ehkä vähän mustaherukan tyyppinen!

Suomalaiset usein mieltää myrkylliseksi, mutta venäläiset kerää het talteen!
Aronia, meidän äiti teki siitä aina hilloa ja mehua kun tuttavilta sai. Ja mun koira tykkäs niistä ihan hulluna:D
 
Huomenta!:)
Flunssa....Nyt se on oikeasti mulla:( Kurkku on ollut maanantaista asti koko ajan kipeämpi, pieni touhutippa nenänpäässä pari päivää, eilen aivastelin varmaan 500 kertaa ja yöllä en nukkunut juuri yhtään kun kurkku oli niin kipeä ja karhea että yskitti koko yön. Perkuleen yöllinen yskä kun nykyään tulee heti kun on kurkkupöpö:unsure: Pystyasennossa ei yskitä.
Kuumetta ei ole ainakaan vielä joten buranaa ja bafucinia niin päivä voi jatkua:cautious:
Muuten olo onkin kuin olisi jyrän alle jäänyt(n)
Voi ei(n)

Toivottavasti ei ole sama mikä muhun tuli, tää nimitttäin jatkuu ja jatkuu:unsure:
 
Onhan niitä kiva syyä ja maukkaitakin ovat, mutta marjat kyllä korvaa ne noin ravinnon osalta tyystin.
Mies ei tykkää syödä pelkästään marjoja iltapalalla,banaani täyttää myös paremmin. Kaikille ei nyt sovi pelkästään marjat,vaikka ravinnon osalta korvaa.Meillä nyt ainakin menee näin.
Mä syön marjoja enemmän,palaaltaan tai jogurtin ja hunajan kans.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tää ei oo nyt Lispettiä vastaan, Lispetti on ihqu (❤), mut kaikkia Kallion avokado pyllyssä syntyneitä hipstereitä vastaan...mua alkaa suututtaa nää valheet.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006275916.html

Unicafen työntekijä väittää että vain 5 % naudoista on nurmiruokittuja. Viherpiipertäjät olivat maanantaina raivoissaan, mutta nyt kun tutkija oikoi noita lukuja, niin ituhipit on hiljaa.

Unicafen tyyppi ei ottanu Suomea lukuun jossa asiat on taas paremmin ja ekologisemmin kuin brasseilla, eli suomalainen kanttura syö nurmea, heinää ja niistä tehtyä rehua. Koska täällä sitä vehreyttä riittää.

Täs 5 km säteellä on 8-10 nautatilaa joissa kantturat laiduntaa onnellisena pelloilla, ja ihan pellosta revittyjä heinä-ja tuorerehupaaleja ne maajussit vääntää talvisapuskoiksi...lisäksi ne mansikit vetää suomalaista viljaa ja kivennäis-suolo-mötiköitä.

Broileri on se joka syö mitä tahansa soijamössöä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä