Moi kaikki hätähousuilijat
Mulla vasta dpo3 KAIT, en tikuttanu vaan omien tuntemuksien mukaan. Tuun tänne sit piinailee kun alan testailee. Mutta tulin vaan sanoo omakohtaset kokemukset ja mielipiteet apteekin apteq rtestistä. Mä en oo millonkaan, en koskaan, saanu haamuja tai viivanpaikkoja muihin kun niihin. En edes rfsu liuskoihin. Eli apteq testeihin tullu joka kerta jokin havaittava viiva, olimpa raskaana tai en. Ja kaikista haalein tuleekin, vaikka oiskin positiivinen.
Pc ja nää muut on ihan ok. Mutta mulla pc tehny myös sitä (kun olin raskaana) että iltapissasta ja vettä latkineena oli vahvempi viiva kun aamupissasta. Viivojen vahvistumista en siis tuu enää ikinä seuraamaan niillä, kun sai pelätä ja haukkoo henkee et mitä hemmettii. Cb viikkonäytöllä onki ollu ainut johon oon uskaltanu luottaa, mutta liian kallis lysti vaan
Pakko vielä sanoo rfsu liuskasta... Mulla oli aikoinaan km rv10, olin saanu ajan piiitkän jonon jälkeen munasarjakystaleikkaukseen (johon en olis tietenkää menny jos raskaus ois jatkunu normaalisti) Noh km:sta oli noin neljä viikkoa ja leikkausaika koitti jolloin tein huvikseen rfsu testin edellisenä iltana et mites se hcg on tippunu ja tekeeköhän ne koko operaatiota. No rfsu testiin ilmesty punertava haamu jonka mieski amatöörinä(rtestimaniasta) huomasi ja se jäi siihen kuivuttuaankin. Kusisukassa sitten pre-operatiiviselle aamulla, jossa mitattii verestä hcg joka oli 4. En tiiä, mitä pitäs päätellä rfsu testin herkkyydestä?
No jokatapauksessa tässä vaan mun kokemuksia ja palaan linjoille kun päivät kuluu(kulukaa jo!!!)