vierailija
Joo lähde sinäkin.Joo, minäkin voisin lähteä
Minulla on tänään ja huomenna kotipäivä tai siis kotitouhupäivä
Minä menen ihan rauhalliselle lenkille. Ei mitään vauhtikävelyä nyt
Joo lähde sinäkin.Joo, minäkin voisin lähteä
Minulla on tänään ja huomenna kotipäivä tai siis kotitouhupäivä
Juon teekupillisen ja sen jälkeen ulkoilemaanJoo lähde sinäkin.
Minä menen ihan rauhalliselle lenkille. Ei mitään vauhtikävelyä nyt
Aika myöhään kokkailet taas...Tänään piti tehdä jauhelihakastiketta, ettei liha mene pilalle. Perunoita on myös paljon ja niitäkin piti valmistaa.
Minulla on pakastimessa kanaa. Aion valmistaa siitä tällä viikolla aterian Sydiksen ohjeella.
Vastasit äkkiä! Huomasin viestin vasta nytAika myöhään kokkailet taas...
Minkälaisella ohjeella? nuudelia ja kasviksiako?
mikä se jeesus on?Ja jeesuksesta myös
Jeesus-aiheinen ketjumikä se jeesus on?
ei auttanutJeesus-aiheinen ketju
Satukirjan partaukkoei auttanut
kuka se jeesus oli?
Miksi te uskovaiset haluatte kostaa väkivallalla, jos joku näkee asiat toisin kuin te?Silloin kun mieleen tulvii ärsytys, viha tai raivo jotakin ihan täyttä persläpeä kohtaan, niin koitan ajatella ajatusta "paha saa vielä palkkansa". Kyllä niin käy ennemmin tai myöhemmin. Voimia!
Antaa ollaJeesus-aiheinen ketju
mitä sinä taas paasaat täällä ja kenelleSilloin kun mieleen tulvii ärsytys, viha tai raivo jotakin ihan täyttä persläpeä kohtaan, niin koitan ajatella ajatusta "paha saa vielä palkkansa". Kyllä niin käy ennemmin tai myöhemmin. Voimia!
En ole uskovainen enkä sitä paitsi hyökännyt Sydistä vastaan vaan päinvastoin, koitin auttaa.Miksi te uskovaiset haluatte kostaa väkivallalla, jos joku näkee asiat toisin kuin te?
Miksi ihmeessä minua pitää muka taas auttaaEn ole uskovainen enkä sitä paitsi hyökännyt Sydistä vastaan vaan päinvastoin, koitin auttaa.
Siis kiusaako/ahdisteleeko joku hullu akka, sitä tarkoitin. Ainakin eilen ja tänään on taas tullut aloituksia siihen liittyen. Siksi kysyin. No, toivottavasti saat olla rauhassa.Miksi ihmeessä minua pitää muka taas auttaa
Kirjoitin yhteen viestiin vastauksen/kysymyksen, mutta se jäi sensuuriin...
Sitä vain että kuka a hne minua k*usaa ja miksi?
Onko kaikki aloitukset taas minun tekemiä mukaSiis kiusaako/ahdisteleeko joku hullu akka, sitä tarkoitin. Ainakin eilen ja tänään on taas tullut aloituksia siihen liittyen. Siksi kysyin. No, toivottavasti saat olla rauhassa.
Ei ollut kyse Sydiksestä, kelle toivot pahaa? Ja miksi?En ole uskovainen enkä sitä paitsi hyökännyt Sydistä vastaan vaan päinvastoin, koitin auttaa.
Hus trolliEi ollut kyse Sydiksestä, kelle toivot pahaa? Ja miksi?
Mikset harrasta tervettä anteeksiantoa?
....”niin koitan ajatella ajatusta "paha saa vielä palkkansa"
Kiitos, että hätistelit trolliaHus trolli