UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä sinä tiukkapipo-Sydis taas kiusaa kilttiä Tosista :mad:

Tosis on :love::love:

(tule minun kainaloon illalla)
Sydis ei ole tiukkapipo eikä kiusaaja! :rolleyes:

Kysyin aiemmin miten Sydis korjaa pyöränsä ja Sydis sanoi vievänsä sen liikkeeseen korjattavaksi. (y) Minun pyöräni tarvitsee pientä korjausta ja olen nyt muutaman päivän ajan opiskellut miten se tehdään. Mietin nyt uskaltaisinko koittaa itse.
 
vierailija
Kiitos :love:

Koita vaan korjata itse (y) hyvin se menee
Renkaat osaisin ehkä itse. Olen katsonut oikean kokoiset renkaat ja hyvät regasraudat. Tiedän myös miten renkaat irroitetaan pyörästä, poistetaan vanhat, laitetaan uudet jne.

Ainoa, joka hieman mietityttää on ketjutapin kiinnittäminen. :cautious:

Voisin hankkia välineet ja vaihtaa ensin renkaat. Jos ketjujen vaihto ei onnistu, vien sen liikkeeseen. :sneaky: Ajattelin vaihtaa järeät pistosuojatut renkaat ja ajella niillä kuukauden tai minkä verran pystyy vielä tänä vuonna. Sitten kun tulee liukkaampaa, voisin vaihtaa itse talvirenkaan. Ja keväällä vaihtaisin talvirenkaan pois. (y)
 
vierailija
Renkaat osaisin ehkä itse. Olen katsonut oikean kokoiset renkaat ja hyvät regasraudat. Tiedän myös miten renkaat irroitetaan pyörästä, poistetaan vanhat, laitetaan uudet jne.

Ainoa, joka hieman mietityttää on ketjutapin kiinnittäminen. :cautious:

Voisin hankkia välineet ja vaihtaa ensin renkaat. Jos ketjujen vaihto ei onnistu, vien sen liikkeeseen. :sneaky: Ajattelin vaihtaa järeät pistosuojatut renkaat ja ajella niillä kuukauden tai minkä verran pystyy vielä tänä vuonna. Sitten kun tulee liukkaampaa, voisin vaihtaa itse talvirenkaan. Ja keväällä vaihtaisin talvirenkaan pois. (y)
Kuulostaa hyvältä. Reipas ja touhukas tosis :X3:
 

Yhteistyössä