UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään piti tehdä jauhelihakastiketta, ettei liha mene pilalle. Perunoita on myös paljon ja niitäkin piti valmistaa. :oops:

Minulla on pakastimessa kanaa. Aion valmistaa siitä tällä viikolla aterian Sydiksen ohjeella. ;):love:

vierailija
Aika myöhään kokkailet taas... o_O:rolleyes:

:p

:eek:Minkälaisella ohjeella? nuudelia ja kasviksiako? :rolleyes::oops:
Vastasit äkkiä! Huomasin viestin vasta nyt :X3:

Niin kokkailen, mutta lenkin jälkeen ruoka maistuu. Söin ensin yhden lautasellisen, vähän aikaa sitten toisen. :p

Ajattelin valmistaa Sydiksen ananas-kanaa :rolleyes: Voisihan siihen laittaa myös nuudeleita sekaan. :sneaky: Ystäväni, voisimme joskus aloittaa nuudelien valmistamisen itse ja hommata siihen jonkin laitteen, jolla saa sopivan paksuisia nuudeleita. Minua vähän harmittaa, että kaikki kaupan nuudelit on tehty Kiinassa. :cautious: Joissakin on vielä montaa eri säilöntäainetta. :cautious: Tietysti nuudelien valmistaminen käsin alusta asti on työläämpää, mutta kun on kaksi paria käsiä, homma käy nopeammin. (y)

vierailija
Silloin kun mieleen tulvii ärsytys, viha tai raivo jotakin ihan täyttä persläpeä kohtaan, niin koitan ajatella ajatusta "paha saa vielä palkkansa". Kyllä niin käy ennemmin tai myöhemmin. (y) Voimia! ❤

vierailija
Miksi ihmeessä minua pitää muka taas auttaa :rolleyes:o_O

Kirjoitin yhteen viestiin vastauksen/kysymyksen, mutta se jäi sensuuriin...
Sitä vain että kuka a hne minua k*usaa ja miksi? :eek:
Siis kiusaako/ahdisteleeko joku hullu akka, sitä tarkoitin. :cautious: Ainakin eilen ja tänään on taas tullut aloituksia siihen liittyen. Siksi kysyin. No, toivottavasti saat olla rauhassa. (y)

Yhteistyössä