Täälläki kaivattais taas vertaistukea
Eka letrozol kierto menossa ja tänään kp 9. Kävin ultrassa ja kohdun limakalvo oli erittäin hyvännäköinen ja kolmikerroksinen. Toiselta puolelta löytyi 17mm folli ja kaikki näytti oikein hyvältä, ovis luultavasti jo parin kolmen päivän päästä. Ja sitten se mutta! Toiselta puolelta löytyi samanlainen 17mm folli. Yleensä tää ois letroissa juurikin se hyvä tulos, mutta mun kohdalla ei. Kaksosraskaus mun kohdalla on ehdottomasti kielletty edellisten hätäsektioiden ja niissä todetun ohuen kohdunseinämän vuoksi. Toisaalta nyt ois edes jonkinlainen todennäköisyys et edes toinen hedelmöittyy, mut toisaalta myös riski et molemmat hedelmöittyy ja sitten raskaus jouduttaisiin keskeyttämään. Tuntuu väärältä ottaa tietoisesti sellainen riski. Joten tämä kierto siis luultavasti menetetty eikä päästy edes yrittämään
. Meidän piti yrittää tätä kolmatta ja viimeistä lasta tämä vuosi, joten aika käy vähiin jos mies ei suostu yrittämään enää kauempaa. Siksi tuntuu pahalta hukata tämäkin kierto.
Lääkäri sanoi että päätös yrittämisestä jää meille, eli ei sitä kieltänyt. Todennäköisyys et molemmat hedelmöittyis ei kai kovin suuri ole, mutta uskallanko ottaa tietoista riskiä? 7 yk takana enkä ole tullut raskaaksi vaikka olen ovuloinut. Joten en tiedä kuinka suuri todennäköisyys mun raskautumiselle on muutenkaan kun munasarjatkin jo hiipumaan päin. Ja mitä vaihtoehtoja mulle jää jos luomusti ei onnistu ja letroilla monisikiöriski? Mies ei suostu lähtemään sen enempää hoitoihin. Ja lääkärin mukaan mun munasarjoilla tämä riski on kohonnut myös ihan luomusti, että yhdessä kierrossa tulee helpommin 2 munasolua. Oon ihan neuvoton...