Hyvää iltaa.Hyvää huomenta
Olit kumminkin torkahtanut siihen pytylle ja kissa päätti herättää...Huomenta
Sainpas äkkilähöt pytyltä aamulla, kun kissa päätti että se pissaaminen sai jo riittää...käveli seläntaakse ja painoi tassullaan sitä nappia. Kummasti virkisti hereille moinen jääkylmä alapääpesu
Tässä jaksossa maanantaisin vaan pari tuntia, samoin to ja pe...ja tänään tunnit alkaa vasta 12.30
Halusi vain varmistaa, että pysyt hereillä, etkä rojahda vessan lattialle torkkumaanOn joo, tosi kiva
Sitten se vielä jäi siihen paikalleen kun mä pomppasin seisomaan ja jatkoi sen napin alhaalla pitämistä tovin ja ihmetteli korvat luimussa mitä tapahtui
Oi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne suolaa, pippuria ja öljyä ja kierittelen palleroa, ja sitten haukkailen vuorotellen tomsun kanssa.Kotona. Pikasuihku otettu ja taiteiltu ja syöty yhtä pikainen jauheliha-tomaatti-mozzarellapasta.
*röyh*
Oi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne suolaa, pippuria ja öljyä ja kierittelen palleroa, ja sitten haukkailen vuorotellen tomsun kanssa.
Aivan täydellistä.
Eikä tule tiskiä
Kuola valuu jo....Mä vpoin nypätä siitä palasen sellaisenaan ja toisenkin ja... pian ei oo mozzarellaa missään.
Olet väärässä ketjussa.hei himonussijat!
Nojjooo, ei tule tiskiä eiOi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne tänne sitä ja kierittelen itseäni siinä pelkkänä naku pallerona, ja sitten istun loppuillan nuuhkien ja maistellen sitä iholtani.
Aivan täydellistä.
Eikä tule tiskiä
ja mä luin ensiks että himopussittajat.Olet väärässä ketjussa.
Mulle on käynyt niin muutaman kerran kanssa.Tv pimeni, ei signaalia. Hitto jos nuo työmiehet ulkona pisti piuhat poikki tms.
Hoi -Nojjooo, ei tule tiskiä ei
Olet ennenkin kirjottanut saman viestin tästä aiheesta sitä paitsi koko asia kiinnostaa yhtä paljon kuin kiloSaako olla tohkeissaan??
Oikein kunnolla!!!!!
*heittelee voltteja viidellä kierteellä kerien*
Mä oon niiiin onnellinen että edes yksi palleroista harrastaa jääkiekkoa!!!!
Oon niin fani että yritän rampata kaikki harkatki!
Hoi meni väärään vastaus...Olet väärässä ketjussa.
Hoi hoiHoi -
Enpäs olekkaan
Hoi meni väärään vastaus...
Enpäs olekkaan
Kyllä olet. Tässä ketjussa on nunnia ja konnia.Hoi meni väärään vastaus...
Enpäs olekkaan
ja nännejä ja pymppyjäKyllä olet. Tässä ketjussa on nunnia ja konnia.
En voinut vastata akelalle ilman hoi sanaaHoi hoi
Kyllä olet. Tässä ketjussa on nunnia ja konnia.