Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Sainpas äkkilähöt pytyltä aamulla, kun kissa päätti että se pissaaminen sai jo riittää...käveli seläntaakse ja painoi tassullaan sitä nappia. Kummasti virkisti hereille moinen jääkylmä alapääpesu:alien:

Tässä jaksossa maanantaisin vaan pari tuntia, samoin to ja pe...ja tänään tunnit alkaa vasta 12.30:coffee::coffee:
Olit kumminkin torkahtanut siihen pytylle ja kissa päätti herättää...


Hyvä kisu :p:p:p
 
On joo, tosi kiva:cautious:

Sitten se vielä jäi siihen paikalleen kun mä pomppasin seisomaan ja jatkoi sen napin alhaalla pitämistä tovin ja ihmetteli korvat luimussa mitä tapahtui:alien:
Halusi vain varmistaa, että pysyt hereillä, etkä rojahda vessan lattialle torkkumaan :cautious:
Onneksi tuo katti huolehtii sinusta. Saisit ostaa jonkun kivan kalayllärin sille tänään lahjukseksi.
 
Kotona. Pikasuihku otettu ja taiteiltu ja syöty yhtä pikainen jauheliha-tomaatti-mozzarellapasta.

*röyh*
Oi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne suolaa, pippuria ja öljyä ja kierittelen palleroa, ja sitten haukkailen vuorotellen tomsun kanssa.
Aivan täydellistä.
Eikä tule tiskiä :D
 
r0s
Oi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne suolaa, pippuria ja öljyä ja kierittelen palleroa, ja sitten haukkailen vuorotellen tomsun kanssa.
Aivan täydellistä.
Eikä tule tiskiä :D

Mä vpoin nypätä siitä palasen sellaisenaan ja toisenkin ja... pian ei oo mozzarellaa missään. :cautious:
 
Oi hitsit kun olisikin mozzarellaa... En tajua, mikä siinä on niin koukuttavaa. Joskus avaan vain pussin, ripottelen sinne tänne sitä ja kierittelen itseäni siinä pelkkänä naku pallerona, ja sitten istun loppuillan nuuhkien ja maistellen sitä iholtani.
Aivan täydellistä.
Eikä tule tiskiä :D
Nojjooo, ei tule tiskiä eio_O
 
Saako olla tohkeissaan??:barefoot::barefoot::barefoot:
Oikein kunnolla!!!!!:X3:
*heittelee voltteja viidellä kierteellä kerien*
Mä oon niiiin onnellinen että edes yksi palleroista harrastaa jääkiekkoa!!!!:love:
Oon niin fani että yritän rampata kaikki harkatki!:oops::X3:
 

Yhteistyössä