Kyllä tulee sulle monoo päähän jos mun pimpsaan yrität käpyjä tunkeaHei sulle ja anilislle laitetaan käpy p.lluun.
Sinne ei mene kuin yhden valtuutetun miespuolisen penis eikä mikään muu
Kyllä tulee sulle monoo päähän jos mun pimpsaan yrität käpyjä tunkeaHei sulle ja anilislle laitetaan käpy p.lluun.
OkSe on ihan parasta. Kunhan saan nää menkat ohi niin kyllä ostan pihvit ja viinit ja naiskentelen taas koko raskaan syksyn edestä
Mä sinne mitään tunge vaan itse menit sen tekemään. Oliko taas ihan pakko? Vaikka orava oletkin niin ei niitä sinne saa laittaa. Eikä oravat käytä miesten pniksiä.Kyllä tulee sulle monoo päähän jos mun ppsaan yrität käpyjä tunkea
Sinne ei mene kuin yhden valtuutetun miespuolisen pe eikä mikään muu
Kyllä tulee sulle monoo päähän jos mun ppsaan yrität käpyjä tunkea
Sinne ei mene kuin yhden valtuutetun miespuolisen pes eikä mikään muu
No taas sun tiimarinvihkossa on nimet mennyt sekaisin, en mä oo missään välissä eronnut, edes harkinnut moista
Hei. Eihän sulla ole miestä enää. Erositte kesällä. Vai saitko jo uuden hommattua?
Ei niillä mitään muistivihkoja ole... Vain satukirjojaNo taas sun tiimarinvihkossa on nimet mennyt sekaisin, en mä oo missään välissä eronnut, edes harkinnut moista
Ja tuntuvat itse uskovan vahvasti satuihinsaEi niillä mitään muistivihkoja ole... Vain satukirjoja
Olet. Itse kerroit siitä tuolla toisessa ketjussaNo taas sun tiimarinvihkossa on nimet mennyt sekaisin, en mä oo missään välissä eronnut, edes harkinnut moista
No en ole kyllä kertonut kun ei ole moista tapahtunut. On ollut joku muu kyseessä.Olet. Itse kerroit siitä tuolla toisessa ketjussa
Ota sitten kuvankaappaus ja pistä kuva tähän, kiitos.Olet. Itse kerroit siitä tuolla toisessa ketjussa
Tässä ole hyvä.Ota sitten kuvankaappaus ja pistä kuva tähän, kiitos.
Minä olen em ja olen pikku orava ja erosin miehestäni. Se halusi mennä nylkyttämään sorsaa. Mä en enää minkään sorsan jämiä huoli takasthe ketjujen isä
Hyvää yötä! Mäkin hipsin petiinHyvät yöt kaikille.
Älä tee, sitäHyvät yöt kaikille.
Kalamiehen petiin wow nuspusHyvää yötä! Mäkin hipsin petiin
Aamulla oravalla saattaa olla kalalle tuoksuva vaagina.Täällä onkin palstaromanssi. KalaMies ja pikkuorava menivät samaan petiin
Iik! Pimppaan meni mikrobeja.Huomenta
Sainpas äkkilähöt pytyltä aamulla, kun kissa päätti että se pissaaminen sai jo riittää...käveli seläntaakse ja painoi tassullaan sitä nappia. Kummasti virkisti hereille moinen jääkylmä alapääpesu
Tässä jaksossa maanantaisin vaan pari tuntia, samoin to ja pe...ja tänään tunnit alkaa vasta 12.30
On joo, tosi kivaIik! Pimppaan meni mikrobeja.
Kiva kisu.
Iha varmasti tiesi. Halusi sut keittiöön laittaa ruokaa.On joo, tosi kiva
Sitten se vielä jäi siihen paikalleen kun mä pomppasin seisomaan ja jatkoi sen napin alhaalla pitämistä tovin ja ihmetteli korvat luimussa mitä tapahtui
Tiijätkö miten italialaiset saa äkkiä kapakasta ulos?Jaksaa, jaksaa. Kunhan betoniauto tulee...