Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä alan kiitos vaan voimaan jo paremmin:)
Tänään ei oo ollut enää kuin pientä lämpöö ja kaikki on buenosti, kunhan tästä isosta yskästä ja keuhkojen ''kutinasta'' pääsee eroon ja nuhasta:)
Sää oot ollu kipeenä, hö(n)...mites sun kirjotukset sitte, ootko sä voinu tehä niitä vai jouduitko siirtämään?
Koetahan malttaa parantua kunnolla ettei tartte mitään jälkitauteja saada...
 
kyllähän noille kersoille joutuu hommaamaan tämän tästä uusia vaatteita
Totta, nuo mokomat kun kasvaa välillä vähän turhankin vikkelääno_O Ja vaikkei kasvaiskaan niin tuolla rymyämisellä mitkään ulkovaatteet pysy kun suunnilleen vuoden käyttökelpoisina:LOL: No esikolta jää sentäs varavaatteiks nuoremmalle rymytyt mutta ehjät vaatteet:)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jep. Mä jo ehdin huokaista(ennen aikojaan) kun esikko oli jo parempi eikä nuorimmalla ollut merkkiäkään flunssasta mut niin vaan se sieltä tupsahti hällekkin. Ei tuolla nyt vieläkään ole muita oireita, ja nyt ei enää edes lämpöä, yöllä oli kuitenkin 39 astettao_O
Tässä nyt vaan saa odotella että mikä on oma kohtalo kun eihän sitä voinut pientä potilasta jättää halimatta ja sylittelemättäkkään pöpöjen pelossa kun toisella oli yöllä kurja olo:unsure:
Töissä vaan olis niin kiirusta ettei itse ehtis sairastella, päinvastoin pitäis ylitöitä paiskia....(n)
No hupsistakeikkaa, onhan siinä pienellä ollu melkosta kuumepiikkiä mikä kyllä säikäyttää "kivasti"...jos nyt tuossa olis sitte sitä sairastelua tämän vuoden tarpeiksi:)

Ja sulla olis sitten sitä hyvää tuuria ettet sais mitään pöpöä riesaksi:). Aika hurjalta kuulostaa tuo työtahti kyllä, yritähän pitää omasta jaksamisesta huolta etkä kuormita kroppaasi liiaksi ettet sen takia anna saumoja nuille viruspakteereille, nih! Villasukat jalkaan ja vitamiinit kehiin:)
 
No hupsistakeikkaa, onhan siinä pienellä ollu melkosta kuumepiikkiä mikä kyllä säikäyttää "kivasti"...jos nyt tuossa olis sitte sitä sairastelua tämän vuoden tarpeiksi:)

Ja sulla olis sitten sitä hyvää tuuria ettet sais mitään pöpöä riesaksi:). Aika hurjalta kuulostaa tuo työtahti kyllä, yritähän pitää omasta jaksamisesta huolta etkä kuormita kroppaasi liiaksi ettet sen takia anna saumoja nuille viruspakteereille, nih! Villasukat jalkaan ja vitamiinit kehiin:)
Toivottavasti:) Meillä yleensä sairastellaan vasta joulusta eteenpäin, silloin muksut ja mies aloittaa kierteen huhtikuulle asti et mä saan sit olla hoitsuna vuorotellen jokaiselle:LOL: Itse oon aina "tervein", vaikka olis flunssaa niin jostain syystä muilla se oireilee voimakkaammin kuin mulla:rolleyes:
Toi työkiirus on jo vakiintunut kuvio, sitä osaa aina syksyisin ja keväisin odottaa ja raivata kalenteriin vähän lisätilaa:) Toki sairaudethan ei kalenteria katso, ne tulee kun on tullakseen:D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihan ei tainnunna olla loppuun asti aateltua ajatusta toi ihmisten ilmoille meneminen:cautious: kun joka hiien paikka tursus väkeä! Melkein rupes pikkusesti ahistaan, varsinkin siinä kassajonossa kun eessä oli semmonen hehtokukkurallinen kärrykaravaani - juuei, ei tullu sitte katottua kunnolla mihinkä jonoon ittensä änkes ja sitte kun huomasin, niin johan oli myöhästä kun ympärillä olevilla kassoilla jonoja piisas - ja takana oleva kirjaimellisesti jo hönki niskaani:cautious:...

Mutta kävin ja selvisin säikähdyksellä tutkapartiostakin(y)! Parit hyvät löydöt tein teineille, itteni mielestä ainakin:D, kohtahan sen kuulee kuinka mettään menikään:D

Mmm..kylmä kahavi kaunistaapi:p:sick::D
Ai ai mä tunnen sun tuskan,pitkät kassajonot ja ruuhka on inhottavia ja hikeä pukkaavaa.
Ja jos sattuu jotain ikävää vielä,että kasssn pitää hintaa tarkistaa tai muuta,kääk :unsure::(
Mä yritän välttää ruuhkaa jos mahdollista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Sää oot ollu kipeenä, hö(n)...mites sun kirjotukset sitte, ootko sä voinu tehä niitä vai jouduitko siirtämään?
Koetahan malttaa parantua kunnolla ettei tartte mitään jälkitauteja saada...
Kirjotuksista onneks selvisin, tuloksesta en kyllä vielä tiedä että miten hyvin, mutta ainakin menin paikanpäälle..tosin olin kipeenä ja ääni kuulosti samalta kuin ruutiksella murrosiässä...välillä kiekasin mutta yhtä äkkiä puhuin kunnon baritoniäänelläo_O

Niin ja englannin ja psykologian kokeet pitää tehdä myöhemmin, ne jäi väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Kais

Yhteistyössä