Ois siinä ollu autokuskeilla ihmettelemistä mun natsitervehdyksestä.Ohhoh!
Mersulla jos ajaa niin ei kannata kokeilla oikealla kädellä tuleeko lämmintä ilmaa tuulilasiinOis siinä ollu autokuskeilla ihmettelemistä mun natsitervehdyksestä.
En tiiä, täytyy selvitellä ja googlailla jahka ehtii(ja muistaa)Oiskohan tuota isommissa tavarataloissa?
Paha sanoa, jos hällä oli hyvä olla niin miksi olisi eronnut. Jos aviomiehenä Aatu olikin hyvä.Eva Braunista tuli ihan herttainen, aika tavis kuva. Vähän tyhmä tosin, kun ei älynny erota Hitleristä.
Niin, tiijä heistä. Mut aikalailla kuulemma roikkui Hitlerissä. Hitler osasi arvostaa vasta bunkkerissa miten Eva on pysyny hänen rinnallaan, paukauttivat siinä sit naimisiin.Paha sanoa, jos hällä oli hyvä olla niin miksi olisi eronnut. Jos aviomiehenä Aatu olikin hyvä.
No saattoihan arvostaa jo aiemminkin, vaikka naimisiin vasta viimehetkillä menivätkin.,
Niin, tiijä heistä. Mut aikalailla kuulemma roikkui Hitlerissä. Hitler osasi arvostaa vasta bunkkerissa miten Eva on pysyny hänen rinnallaan, paukauttivat siinä sit naimisiin.
Eivät kerinneet häämatkalle...
Juu mäkin himmailen...No saattoihan arvostaa jo aiemminkin, vaikka naimisiin vasta viimehetkillä menivätkin.
Mut eiköhän jätetä aihe ennenkuin päädytään valvovan silmän alle *asettelee foliohattua nätimpään asentoon*
Mut eiköhän jätetä aihe ennenkuin päädytään valvovan silmän alle *asettelee foliohattua nätimpään asentoon*
Heh, meen nukkumaan mut katsoin siis toissapäivänä Velipuolikuita ja ÄVPK:ta.
Muistatko vielä Heppu Hein? Olet silloin ainaki 40-v...
sä et vtu puutu mun otsikkoonPitäisi etsiä jotain reseptejä, mutta tulen nyt valittamaan tänne ketjuun, kun joka kerta etusivulla ärsyttää tuo otsikko "Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu"
Johan se on saatu
Eikä tämä enää mikään uusi ole
Eikö tuota otsikkoa voi muuttaa, niin ei tarvitsisi herkän ihmisen joka kerta ärsyyntyä
Nyt nainenHyi s**tana että mulla on kylmä
Ei auta vaikka on villatakki päällä ja p*llukat jalassa, nenänpääkin ihan jää kylmä miehen k*llista puhumattakaan
Pikanussimisjumpalla sais ehkä vähä veren kiertään....mut ku ei vaan jaksa....
....joten...tyydyn valittamaan
no tiedätkö mitkä on piippanat?No se on hyvä että mä pääsen vähän avartaan teidän sanavarastoa
Mun mielestä täällä palstalla on ihana kun on paljon eri puolelta suomea ihmisiä ja törmää kaikennäköisiin sanontoihin ja uusiin sanoihin kun eri murteet kohtaa
meillä oli sellainen kissa kun olin teini ...jos koulun jälkeen väsytti ja olin yksin kotona ja torkahdin sohvalle kun kissa oli sisällä niin heräsin aina siihen kun kissa läpsii minua käpälällä poskelle sitten kun se sai minut hereille niin se meni omaan paikkaan takaisin nukkumaanMeidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla"
Mikä se vitsi mahtoi olla? Jos saisin sen copypastena, niin tietäisin välttää.Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.
siitä kun sä olet muka nuorten naisten makuun ja olet suuri miesten naisten mies.Mikä se vitsi mahtoi olla? Jos saisin sen copypastena, niin tietäisin välttää.
eikä teillä saa muilla olla käntsää ku perheenpäällä = sullaHuomenta. Aamukahvit juotu kohta.
Nukuttiin sitten koko perhe pommiin, herättiin puoli tuntia myöhässä....tuli aika kiire. Nukahdin eilen laittamatta kännyä latinkiin ja akku tyhjä, ei hälyttänyt...
Muksuilla kännykät keittiössä latingissa ja että ne ei näpräis niitä yöllä, joten ne ei kuulis vaikka kännykkä hälytäis. Niillä on herätyskellot mut rikki...eikä teillä saa muilla olla käntsää ku perheenpäällä = sulla
ompa lajitoveri pannu ittesä huanoon kuntoonMuksuilla kännykät keittiössä latingissa ja että ne ei näpräis niitä yöllä, joten me ei kuulis vaikka kännykkä hälytäis. Niillä on herätyskellot mut rikki...
Mies taas ei jaksa laittaa kännyynsä hälytystä.