Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi jestas, mikä emäntä :cautious:

Minä sentään tajusin kotiintullessa ostaa Alepasta pinaattilettuja, että perhe saa jääkaapista ajallaan ruokaa :D
Mä löysin jääkaapista lenkkimakkaraa ja ajattelin neuvotella pesueen kans että käviskö se 3 lajin illallisesta. :rolleyes:

Nukkuu varmaan nytkin :cautious:
Sen kissa käy satunnaisesti vähän törkkimässä näppäimistöä, ja menee ihan täydestä, kun täällä kaikki muutkin keksivät päästään näitä sanoja :D
Nukkusinkin vaan en voi kun pitää mennä suihkuun, mutta kun paleltaa:o
Suihkun jälkeen alkaa armoton lukeminen....
Qt2nYeq.gif

• Tykkää
Reactions: Aqela
Taitaa tuo mun avokado pelastua Mintun murhayrityksestä,viimeinkin pieni uusi oksa ja näyttää lehden aluilta :unsure:sketch-1568823121747.png

• Tykkää
No mut eihän se oo sexikästä!!!
Mä laitan ruokaa -> hapsottavassa tukassa oleva väsynyt selluliittimamma yrittää jotain kolistella kattiloilla

Mies tekee ruokaa -> treenatut lihakset kiiltää kynttilänvalossa, samalla kun mies liekittää jotain ankanrintaa ja etsii länsirinteillä kypsynyttä roseepulloa

Menix oikein?

Mun miehellä taitaa kiiltää vain kohta ohimokalju ja pömppömaha kynttilänvalossa :LOL::love:

• Tykkää
No enivei, se altistava sohva pitää viedä UFFin keräykseen.
(Etkä Ellu oo siinä sohvassa enää siinä vaiheessa, usko jo)

Meidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla" :D
Juu. Kissa ois hyvä. Koira olis nopeammin oppiva mut ois kauheeta ku joku bernhardilainen tai nöffi läimäsis tassulla.

Kyllä me kuule ollaan jokainen kuultu nämä eri selitykset :cautious:
"Minä vain vähän lepuutin silmiä", "oli niin kirkas valo, että piti laittaa silmät kiinni", "tuulenvire vähän kirveli silmiä" jne. jne..
Mun mies on kova huijaamaan, pitää osata tulkita mitä se tarkottaa.

"Mä ihan vaan vähän aikaa oon tos sohvalla" -> kuorsaa 2 tuntia
"Halitaan vaan, ollaan vaan ihan muuten vaan" -> löydät kohta ittes Sexpo-säätiön ohjekirjasen asennossa nro 25
"Mä tuun kotia vartissa"-> ootat toista tuntia...

Meidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla" :D
Se tirriäinen osaa herättää, mutta nukkui nyt itekkin jalkopäässä:D
Tai siis torkkui niinkuin minäkin:ninja:

Mun mies on kova huijaamaan, pitää osata tulkita mitä se tarkottaa.

"Mä ihan vaan vähän aikaa oon tos sohvalla" -> kuorsaa 2 tuntia
"Halitaan vaan, ollaan vaan ihan muuten vaan" -> löydät kohta ittes Sexpo-säätiön ohjekirjasen asennossa nro 25
"Mä tuun kotia vartissa"-> ootat toista tuntia...
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Jäin miettimään kyllä että mikä se sellanen asento mahtaa olla:oops:

Mun mummo ei ikinä kuulema nukahtanut iltauutisten aikaan ''lepuutin vaan silmäluomia'':cautious:

Yhteistyössä