Mitäs sitä nyt vihjaillaan. Meinaatko että olen rillumarei-matskua?alan epäillä että onko tuo Echo sittenkään vaimomatskua
Mitäs sitä nyt vihjaillaan. Meinaatko että olen rillumarei-matskua?alan epäillä että onko tuo Echo sittenkään vaimomatskua
Mä löysin jääkaapista lenkkimakkaraa ja ajattelin neuvotella pesueen kans että käviskö se 3 lajin illallisesta.Voi jestas, mikä emäntä
Minä sentään tajusin kotiintullessa ostaa Alepasta pinaattilettuja, että perhe saa jääkaapista ajallaan ruokaa
Nukuit uudestaan?En ja mietin että miten lillukanvarret liittyi asiaan, mutta en jaksanut kysellä kun väsytti ja tein jotain kiellettyä mistä ei saa kertoa echolle yhtään mittään
Nukkusinkin vaan en voi kun pitää mennä suihkuun, mutta kun paleltaaNukkuu varmaan nytkin
Sen kissa käy satunnaisesti vähän törkkimässä näppäimistöä, ja menee ihan täydestä, kun täällä kaikki muutkin keksivät päästään näitä sanoja
Mä laitan ruokaa -> hapsottavassa tukassa oleva väsynyt selluliittimamma yrittää jotain kolistella kattiloillaNo mut eihän se oo sexikästä!!!
torkuin...t o r k u i n...herttinen sentään TORKUIN!!Nukuit uudestaan?
Jahas, se on sohva kannettava sit ulos! Se altistaa torkuille.torkuin...t o r k u i n...herttinen sentään TORKUIN!!
torkuin...t o r k u i n...herttinen sentään TORKUIN!!
No ei kylläSe altistaa orkuille.
No ei kyllä
Miten muka, talon edessä olis mummot ihmettelemässä ja takana kulkee poikittainen sivukatu missä ajaa autot ja keulii jonnet mopoillaan
Eiiiiii...mä en ole ikinä nukkunut missään niin hyvin kuin tossa sohvassa!!!No enivei, se altistava sohva pitää viedä UFFin keräykseen.
(Etkä Ellu oo siinä sohvassa enää siinä vaiheessa, usko jo)
Kyllä me kuule ollaan jokainen kuultu nämä eri selityksettorkuin...t o r k u i n...herttinen sentään TORKUIN!!
No niin, tulihan se totuus sieltä...Eiiiiii...mä en ole ikinä nukkunut missään niin hyvin kuin tossa sohvassa!!!
Eiiiiii...mä en ole ikinä nukkunut aamupäikkäreitä, iltapäivän pikku siestaa ja loppuillan tirsoja missään niin hyvin kuin tossa sohvassa!!!
Niin. *huokaa raskaasti* Tämä on sitä addiktiopotilaan oireenkuvaa.No niin, tulihan se totuus sieltä...
Se ensimmäinen askel on aina vaikeinNiin. *huokaa raskaasti* Tämä on sitä addiktiopotilaan oireenkuvaa.
Potilaamme ei meinaa sitoutua kuntouttavaan hoitoon.
Meidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla"Niin. *huokaa raskaasti* Tämä on sitä addiktiopotilaan oireenkuvaa.
Potilaamme ei meinaa sitoutua kuntouttavaan hoitoon.
Juu. Kissa ois hyvä. Koira olis nopeammin oppiva mut ois kauheeta ku joku bernhardilainen tai nöffi läimäsis tassulla.Meidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla"
No niin, tulihan se totuus sieltä...
Mun mies on kova huijaamaan, pitää osata tulkita mitä se tarkottaa.Kyllä me kuule ollaan jokainen kuultu nämä eri selitykset
"Minä vain vähän lepuutin silmiä", "oli niin kirkas valo, että piti laittaa silmät kiinni", "tuulenvire vähän kirveli silmiä" jne. jne..
Se tirriäinen osaa herättää, mutta nukkui nyt itekkin jalkopäässäMeidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla"
Mun mies on kova huijaamaan, pitää osata tulkita mitä se tarkottaa.
"Mä ihan vaan vähän aikaa oon tos sohvalla" -> kuorsaa 2 tuntia
"Halitaan vaan, ollaan vaan ihan muuten vaan" -> löydät kohta ittes Sexpo-säätiön ohjekirjasen asennossa nro 25
"Mä tuun kotia vartissa"-> ootat toista tuntia...