Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja btw mut me ei sit käytetä Sexpon ohjekirjasia!! :eek::eek:

Menis kyl seksihalut kun joku Kaari Utrion näkönen, oranssikaapuinen eukko jolla on huovutettu pallo-kaulakoru, ojentais myhäillen jonku ohjeläpykän...

(Onneks mä en tiedä miltä palstamammat näyttää, nyt joku huovutettu mamma koki syyllisyyyttä lookistaan)
 
sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
Koska koska...tota noin ...ööö...mä kerron hetken kuluttua...ja kyllä mä annan m1ehelle vapauden kirjoitella ja vaikka kokkailla ilman paitaa.
Ei siin mitään jos toinen tykkää:oops:
 
sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.

Ja siihen päälle vielä se, että osa kuvista ja/tai niihin liittyvästä tekstistä on asiattomia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.

Ja siihen päälle vielä se, että osa kuvista ja/tai niihin liittyvästä tekstistä on asiattomia.
no joo, siittiö on tosiaan laittanu aikas paljon kuvia niukasti vaatetetuista peipposista

ainaski enempi mitä eltsu
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.

Ja siihen päälle vielä se, että osa kuvista ja/tai niihin liittyvästä tekstistä on asiattomia.
Siittiömies on yhden agendan mies: vanhoilla naisilla (koska nainen on vanha?) ei ole ihmisarvoa, nuorempien arvo on toimia runk-kumateriaalina/panopuina. Tämän manifestin toitotusta on kuultu jo ihan riittämiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Huono kokki kyllä tuossa Ellun gifissä kun kärväyttää rasvat.

Siinä tartteis jo sammutuspeitettä (enkä nyt kuvittele että mä menisin sen miehen kanssa peitteen alle :rolleyes:).
Tuo mitä se pannulle heitti herätti mielenkiinnon, se oli kraftin italian salaatinkastiketta(en tiedä saako juuri tuota suomesta) mutta hirmuiset kehut saanut ja ihmiset käyttää sitä marinadissa ja ruoan laitossa... En ehkä halua vaatteitani polttaa mut vois testata vaikka kasviksiin jos tuota tai vastaavaa löytyy:p
 
Kääk! Tajusin nukkuneeni niin kauan etten oo tehny miehelle ja muksuille ruokaa. Tuolla keittössä on jotain omatoimiporukkaa pörränny jotka on tehny voileipiä ja nyt mies käryytti kananmunaa mikrossa, enkä oo tajunnu vihjettä.

Jauhelihakeitto tulille!
*säntää köökkiin ja muuttuu - ei pullan-, vaan jauhelihakeitontuoksuiseksi kotiäidiksi*

(Ois kyllä mieskin voinu kokata...)
Kait se ukkoki olisi osannut laittaa safkaa?
Niin ja siis kananmunaa mikrossa? Eli ei vissiin ole hajuakaan..
 
Oon mäkin jotenkin väsy tai säikky.
Luin toissapäivänä netistä Hitlerin rakastajattaren Eva Braunin tarinaa.

No, aloittelin iltalenkkiä äsken ihastellen kuutamoa ja tähtiä, sit ohi kurvasi 2 autoa.
Mulle tuli yhtäkkiä jotkut natsisaksa-fibat ja käännyin ekan auton tullessa jo kotia, ja sit kun tokan valot piirtyi jo taivaanrantaan niin pujahdin meidän puutarhaan piiloon. :oops:

Joo uni tekis hyvää...
 
Tuo mitä se pannulle heitti herätti mielenkiinnon, se oli kraftin italian salaatinkastiketta(en tiedä saako juuri tuota suomesta) mutta hirmuiset kehut saanut ja ihmiset käyttää sitä marinadissa ja ruoan laitossa... En ehkä halua vaatteitani polttaa mut vois testata vaikka kasviksiin jos tuota tai vastaavaa löytyy:p
Oiskohan tuota isommissa tavarataloissa? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä