Aqela
Joo, mä joskus lepuutan silmiä.
Jäin miettimään kyllä että mikä se sellanen asento mahtaa olla
Mun mummo ei ikinä kuulema nukahtanut iltauutisten aikaan ''lepuutin vaan silmäluomia''
Joo, mä joskus lepuutan silmiä.
Jäin miettimään kyllä että mikä se sellanen asento mahtaa olla
Mun mummo ei ikinä kuulema nukahtanut iltauutisten aikaan ''lepuutin vaan silmäluomia''
Niin määkin, välillä torkkuen ja välillä komistuksia katellenJoo, mä joskus lepuutan silmiä.
Koska koska...tota noin ...ööö...mä kerron hetken kuluttua...ja kyllä mä annan m1ehelle vapauden kirjoitella ja vaikka kokkailla ilman paitaa.sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
Ai niin ja mä sulle kanat näytän!!!sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
Siittiö laittaa aina puolialastomien likkojen kuvia. Ja väittäää että kuva tehostaa viestiä.sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
näytä myös /ce, mää on niin takamusmiehiiAi niin ja mä sulle tissit näytän!!!
ei tuolla ellun laittamalla ukollakaan ihan hirveesti ollu päälläSiittiö laittaa aina puolialastomien likkojen kuvia. Ja väittäää että kuva tehostaa viestiä.
näytä myös /ce, mää on niin takamusmiehii
Miehethän saa olla muutenki ilman paitaa vaikka kesällä?ei tuolla ellun laittamalla ukollakaan ihan hirveesti ollu päällä
´Mutt eiks se ole hieman eri asia nähdä miehen rintakarvavarustus kuin jos näkis naisen rinta...karva..varustuksen?ei tuolla ellun laittamalla ukollakaan ihan hirveesti ollu päällä
Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.sanokaapa miks on OK että ellukananen laittaa vähissä vaatteissa olevan miehen kuvia mutta paheksuttavaa jos siittiö laittaa beiben kuvia?
no joo, siittiö on tosiaan laittanu aikas paljon kuvia niukasti vaatetetuista peipposistaEiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.
Ja siihen päälle vielä se, että osa kuvista ja/tai niihin liittyvästä tekstistä on asiattomia.
Ei ollut mutta ellu ei laita niitä niin usein.ei tuolla ellun laittamalla ukollakaan ihan hirveesti ollu päällä
mutta sekin vähä aiheuttaa huonommuuden tunteen ihan niinkuin teillekkinEi ollut mutta ellu ei laita niitä niin usein.
Siittiömies on yhden agendan mies: vanhoilla naisilla (koska nainen on vanha?) ei ole ihmisarvoa, nuorempien arvo on toimia runk-kumateriaalina/panopuina. Tämän manifestin toitotusta on kuultu jo ihan riittämiin.Eiköhän kyse ole etupäässä määristä. Vähän sama kun vitsien kanssa: Ellu kertoo vitsin: se naurattaa. Siittiömies kertoo yhden ja saman vitsin abaut 148 kertaa viikon aikana: ei jaksa enää naurattaa.
Ja siihen päälle vielä se, että osa kuvista ja/tai niihin liittyvästä tekstistä on asiattomia.
Tuo mitä se pannulle heitti herätti mielenkiinnon, se oli kraftin italian salaatinkastiketta(en tiedä saako juuri tuota suomesta) mutta hirmuiset kehut saanut ja ihmiset käyttää sitä marinadissa ja ruoan laitossa... En ehkä halua vaatteitani polttaa mut vois testata vaikka kasviksiin jos tuota tai vastaavaa löytyyHuono kokki kyllä tuossa Ellun gifissä kun kärväyttää rasvat.
Siinä tartteis jo sammutuspeitettä (enkä nyt kuvittele että mä menisin sen miehen kanssa peitteen alle ).
Kait se ukkoki olisi osannut laittaa safkaa?Kääk! Tajusin nukkuneeni niin kauan etten oo tehny miehelle ja muksuille ruokaa. Tuolla keittössä on jotain omatoimiporukkaa pörränny jotka on tehny voileipiä ja nyt mies käryytti kananmunaa mikrossa, enkä oo tajunnu vihjettä.
Jauhelihakeitto tulille!
*säntää köökkiin ja muuttuu - ei pullan-, vaan jauhelihakeitontuoksuiseksi kotiäidiksi*
(Ois kyllä mieskin voinu kokata...)
Osaa se laittaa, mut ei viitsiny. Juu en mäkään sen mikro-kananmuna-makkaralautasesta oikein aina viehäty...Kait se ukkoki olisi osannut laittaa safkaa?
Niin ja siis kananmunaa mikrossa? Eli ei vissiin ole hajuakaan..
Oiskohan tuota isommissa tavarataloissa?Tuo mitä se pannulle heitti herätti mielenkiinnon, se oli kraftin italian salaatinkastiketta(en tiedä saako juuri tuota suomesta) mutta hirmuiset kehut saanut ja ihmiset käyttää sitä marinadissa ja ruoan laitossa... En ehkä halua vaatteitani polttaa mut vois testata vaikka kasviksiin jos tuota tai vastaavaa löytyy
Ohhoh!Oon mäkin jotenkin väsy tai säikky.
Luin toissapäivänä netistä Hitlerin rakastajattaren Eva Braunin tarinaa.
No, aloittelin iltalenkkiä äsken ihastellen kuutamoa ja tähtiä, sit ohi kurvasi 2 autoa.
Mulle tuli yhtäkkiä jotkut natsisaksa-fibat ja käännyin ekan auton tullessa natsitervehdykseen käsi ojossa.
Joo uni tekis hyvää...