Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:unsure:*halaus*
Liikkuminen vetreyttää lihaksia jollei ne flunssan takia ole kipeät(y)
Täällä on myös harmaata... Tylsä ankea syyspäivä, ainakin sään puolesta näillä näkymin(n)
Niin se vetreyttää,tuli vaan eilen töiden jälkeen ja illalla käveltyä ja kannettua ostoksia paljon. :D
Niin niitä harmaita syyspäiviä meinaa olla välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Lähes kaikenlaisten vessojen suunnittelu on pielessä. Miksi WC-paperiteline on pahimmillaan selän takana tai ulottumattomissa? Miksi julkisissa vessoissa hyvin usein puuttuu vaatekoukku ja miksi niiden tilasuunnittelu on syvältä: eteis/käytävätila on avara, mutta vessat tehdään mahdollisimman pieniksi niin, että pidempi istuja istuu polvet kiinni kopin ovessa.
Toi on niin totta. Vaikka mä olen pieni niin joissakin vessoissa minullakin kolisee kyynärpäät seiniin ja hyvä että pystyy kääntymään kun vessan vetää, voin vain kuvitella miten painajaismaisia ne on yhtään isommille.:confused:
 
Oiskohan sillä väliä, onko edp vai edt? Mulla on ollu aina toiletteja (ei vessoja), vaikka ne on ollu ihan ns.kalliimpia hajuvesiä eikä jotain S-marketin Beyonce/Britney Spears -hajuja...
Mä sanoinkin väärin ku sanoin et suurin osa on edt, vilkasin kun tänään kävin tuolla kotona et parfyymejä ne kaikki muut onkin, täällä mulla on näköjään kaikki toiletit (4) mukana. Eli juu voipi siis olla se säilyvyys tuosta kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Oi, tuommoiset olisi ihania, siis jos se muuhunkin sisustukseen istuu. Etenkin tollanen verkko(jollei ole eläimiä):)
Makramee on kai se solmeilu, jolla tehtiin itse sopivat amppelit kukkaruukuille, joissa oli sopiva alusastia. Vai oliko? Niihin laitettiin (ilmaisia) rönsytaimiam esim. erivärisiä juoruja ja kun ne tarvi vain koukun kattoon, ei mennyt huone pimeäksi kasvavien kasvien takia - eikä ne kaikki suorasta auringonvalosta tykkääkään. Hienohelma (Asparagus) on vieläkin saatava amppeliin (kattoon), kun se vaan on niin kaunis:love:
 
Makramee on kai se solmeilu, jolla tehtiin itse sopivat amppelit kukkaruukuille, joissa oli sopiva alusastia. Vai oliko? Niihin laitettiin (ilmaisia) rönsytaimiam esim. erivärisiä juoruja ja kun ne tarvi vain koukun kattoon, ei mennyt huone pimeäksi kasvavien kasvien takia - eikä ne kaikki suorasta auringonvalosta tykkääkään. Hienohelma (Asparagus) on vieläkin saatava amppeliin (kattoon), kun se vaan on niin kaunis:love:
Onko tuo siis jotain sukua parsalle?:eek:
Kestääkö tuo hienohelma hämärää? Eli siis vaikka ei kovin paljoa tule valoa sisälle talvella? Mä yritän hamstrata kaikkia hämärässä viihtyviä kasveja kun ikkunoilla patterit hohkaa niin kuumina talvella ette siinä voi kasveja pitää ja näin ollen ne ei saa talvella juuri valoa...
 
vierailija
Toi on niin totta. Vaikka mä olen pieni niin joissakin vessoissa minullakin kolisee kyynärpäät seiniin ja hyvä että pystyy kääntymään kun vessan vetää, voin vain kuvitella miten painajaismaisia ne on yhtään isommille.:confused:
Olen normaalikokoinen nainen ja kerran menin johonkin julkiseen vessakoppiin enkä mahtunut millään sinne koppiin,ovea ei olisi saanut kiinni jos olisin istunut pöntölle ... :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä