Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon aina aatellukin että oot aikamoinen herkkis.
Suorastaan erityisherkkä. :rolleyes: :whistle:

Koetko toisen tunteet voimakkaasti kehossasi, jos se toinen vaikka kerää tuolla tienpientareella voikukkia, niin pystytkö sanoittamaan hänen tunteensa?
Mutta joo, olen kyllä erityisherkkä. Monen asian suhteen.
Toisissa asioissa saa sitten vähemmän herkkää ihmistä kyllä hakea :D
 
Oivoi. Pitäis kai alkaa ilmailla pattereita. :cautious: Kauhea pulputus!

Väänsin siis lämmöt päälle!
No niin, nyt kun sanon tämän ääneen, niin varmasti räjähtää koko patteriverkosto... mutta meillä ei ole tässä asunnossa ollut kertaakaan ongelmia pattereiden kanssa. Ei siis ole tarvinnut kertaakaan ilmata. Käsittämätöntä.
Kaikessa muussa kyllä vikaa löytyy, mutta jotenkin ne alipalkatut ja luultavasti laittomasti töitä tekevät virolaiset työmiehet ovat osanneet nuo patterit kunnolla virittää :D
 
r0s
No niin, nyt kun sanon tämän ääneen, niin varmasti räjähtää koko patteriverkosto... mutta meillä ei ole tässä asunnossa ollut kertaakaan ongelmia pattereiden kanssa. Ei siis ole tarvinnut kertaakaan ilmata. Käsittämätöntä.
Kaikessa muussa kyllä vikaa löytyy, mutta jotenkin ne alipalkatut ja luultavasti laittomasti töitä tekevät virolaiset työmiehet ovat osanneet nuo patterit kunnolla virittää :D

Muiltä vuodelta teidän talon patterit ovat?

Meidän ovat seitkytluvulta. :whistle:
 
Naistenklinikalta itseltäni kokemusta vain niistä perhehuoneista, niissä oli muistaakseni ihan ok vessa, sen mitä hämäriä ja kivuliaita muistikuvia asiasta on :D
Esikoisen syntymän aikaan siellä ei ollut perhehuoneissa vessoja lainkaan, oli vaan sellaset pienet kopit vierekkäin käytävän toisella puolella olevassa suihkutilassa (missä oli vaan tyyliin 1 suihku) :eek:
Isien piti mennä hissillä alakerran vessoihin ja öisin sai muistaakseni käyttää henk.kunnan vessaa osastollao_O
 
Ja miten niin intersektionaaliseen feminismiin (?!?). En edes tiedä, mitä se on :oops:
Se on sitä herkkisten sanastoa, juu nou. (y)

Kun se herne on jo synnytyslaitoksella siellä sieraimessa ja kun kokee kaikessa jo valmiiksi jotain mielensäpahoittamisen siementä olevan olemassa.

Kurkistaa sieltä äidin kohdusta ja synnytyskanavasta, tsiikaa ympärilleen "tää maailma on vinossa, mun pitää pahoittaa mieleni".
 
No ihan vain siksi, että tienpenkareilla on niin paljon roskia, että jos sinne vaivaantuu, pitäisi nähdä se vaiva, että ne poimii pois :cautious:
Voi kun porukka keräilisikin roskia :cautious::sneaky:
Täällä on tienvarret ja kadunvarret roskissa. Ja kun joku ihana,kuten mä kerään joskus muiden heittämiä roskia,niin hukkaan menee,kohta siellä on taas roskattu perk...:unsure::(
 
Se on sitä herkkisten sanastoa, etkö tienny.

Kun se herne on jo synnytyslaitoksella siellä sieraimessa ja kun kokee kaikessa jo valmiiksi jotain mielensäpahoittamisen siementä olevan olemassa.

Kurkistaa sieltä äidin kohdusta ja synnytyskanavasta, tsiikaa ympärilleen "tää maailma on vinossa, mun pitää pahoittaa mieleni".
Aha. No nyt sitten tämä herkkis saattoi kyllä vetäistä jokusenkin herneen nenäänsä :cautious:
 
Voi kun porukka keräilisikin roskia :cautious::sneaky:
Täällä on tienvarret ja kadunvarret roskissa. Ja kun joku ihana,kuten mä kerään joskus muiden heittämiä roskia,niin hukkaan menee,kohta siellä on taas roskattu perk...:unsure::(
Itse välillä pakotan lapset mukaan siivouskävelyille, joissa putsaamme noita kävelyteiden reunuksia. Paitsi että itse olen siivous-friikki, niin hyvää opetusta lapsille, että eivät ainakaan itse ehkä niin helposti ala heittelemään mehupurkkejaan ja munkkipussejaan tulevaisuudessa luontoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Hyi s**tana että mulla on kylmä:confused:
Ei auta vaikka on villatakki päällä ja tillukat jalassa, nenänpääkin ihan jää kylmä sormista puhumattakaan:unsure:

Pika jumpalla sais ehkä vähä veren kiertään....mut ku ei vaan jaksa....

....joten...tyydyn valittamaan:D
 
Hyi s**tana että mulla on kylmä:confused:
Ei auta vaikka on villatakki päällä ja tillukat jalassa, nenänpääkin ihan jää kylmä sormista puhumattakaan:unsure:

Pika jumpalla sais ehkä vähä veren kiertään....mut ku ei vaan jaksa....

....joten...tyydyn valittamaan:D
Nyt sitten hyppäät peiton alle ja otat miehen peiton ja ittes väliin lämmittämään(y)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä