Hyvää yötäJoo mutta nyt meen nukkumaan...jospa tää olo paranee tästä aamuks.
Se on yksi maailman kamalimmista äänistä liitutaulun kanssa.Mä narskun hermostuneena
Siinä on kyl vissi ero, kossu maistuu suunnilleen desinfiointi aineelleSe desinfioi kurkun. Ja puhun kunnon venäläisestä vodkasta, en mistään kossusta...
SullakoOn koska loppuu tunnit vuorokaudesta kesken!
Tuo meidän vanhempi on narskutellut melkein niin kauan kuin hällä on hampaita löytynyt, mut ei sille kuumemma tartte tehdä mitään niin kauan kun se ei muita oireita aiheuta. Eikä tuo ihan joka öistä enää ole, ilmeisesti vähän vähenemään päin kun suun rakenne muuttuuSe on kamalaa yrittää nukkua narskuttajan vieressä. Tulee oikein kylmät väreet
Todella monet narskuttaa. Hammaslääkäri neuvoo, jos alkaa kulumaa tai kiillevaurioita näkymäänTuo meidän vanhempi on narskutellut melkein niin kauan kuin hällä on hampaita löytynyt, mut ei sille kuumemma tartte tehdä mitään niin kauan kun se ei muita oireita aiheuta. Eikä tuo ihan joka öistä enää ole, ilmeisesti vähän vähenemään päin kun suun rakenne muuttuu
Ilmeisesti hänelläkin seurataan kun vaihtuu eka rautahampaat kaikki suuhun, mut sanoivat kyllä että jos tulee päänsärkyjä tms niin sitten harkitaan kiskoja.Todella monet narskuttaa. Hammaslääkäri neuvoo, jos alkaa kulumaa tai kiillevaurioita näkymään
Enköhän minäkin Hyvää yötä!Mä menen myös sänkyyn. Hyvät yöt kaikille
Se on ikääntymisen merkk,Echo. Ikääntymisen merkki!Nukahdin kyllä hyvissä ajoin mut heräsin 2 maissa.
Kyllä, mullako.Sullako
Joo mutta liitutaulukaan ei ole niin paha kuin haarukka jota hangataan lautasta vastenSe on yksi maailman kamalimmista äänistä liitutaulun kanssa.
Vaikea uskoa kun aikaa palstailuun näyttää olevan.Kyllä, mullako.
Sopii tulla kyttäämään paikan päälle jos ei usko..
Niin aattele, sullakinVaikea uskoa kun aikaa palstailuun näyttää olevan.
Miksi Aakkela on niin ilkeä eltsulle harmaana tai kenen mieliksi hän tällä kertaa ilkeilee?Vaikea uskoa kun aikaa palstailuun näyttää olevan.
Olenko minä valitellut että tunnit loppuu päivästä? Niinpä.Niin aattele, sullakin
Eipä tuota oikein ole ollut...mutta teen tehtäviä myös koneella..ja jos noin pahasti sattuu sieluun se, että käyn täällä niin ainahan sä voit vaihtaa palstaa
Kahvia kitataan työpäivinä, ei vapaalla.Huomenta!
Vapaapäivä. Kahvia.
Miehenä on varmasti helpompi käydä bajamajassa kusella.Kahvia kitataan työpäivinä, ei vapaalla.
Lähes kaikenlaisten vessojen suunnittelu on pielessä. Miksi WC-paperiteline on pahimmillaan selän takana tai ulottumattomissa? Miksi julkisissa vessoissa hyvin usein puuttuu vaatekoukku ja miksi niiden tilasuunnittelu on syvältä: eteis/käytävätila on avara, mutta vessat tehdään mahdollisimman pieniksi niin, että pidempi istuja istuu polvet kiinni kopin ovessa.Miehenä on varmasti helpompi käydä bajamajassa kusella.
Viimeksi eilen pohdin, että onko ihan pakko asentaa pisuaari silleen että se on istujan nenän edessä.
Ei siis kahvia kuin mukillinen mulle työaamuisin.