Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä ton tiedän ja hyväksyn, kuhan marisen kun en ymmärrä miten tässä kerkee nukkumaan ja tekemään oikein muuta...täällä käyn välillä läpyttelemässä, että vois ees hetkeks aivot nollata..mutta sitten muuten oonkin kirjoissa kiinni koko ajan niin ettei silmät jaksa enää lukea kunnolla:X3:
Hyvä se on että avaudut etkä kaikkea ketutusta patoa sisälles, voidaan sit yhdessä kilpaa kirota se akka (ja muutkin tielle sattuvat murheet) maan alimpaan kerrokseen:)
 
Ahdistavasti kiitos kysymästä. Alkaa usko, toivo, ja rakkaus olla taas koetuksella tuon meidän nuoren jääräpään kanssa, ilmeisesti puskee taas yhdenlaista hankalaa vaihetta päälle, toivottavasti menee nopsaan ohi:) Ja jos saa sanoa niin onneks maanantaina alkaa työt:oops:
Sellaisia ne välillä on. Kannattaa käyttää minun lastenkasvatusmetodeja eli uhkailua, kiristystä ja lahjontaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sellaisia ne välillä on. Kannattaa käyttää minun lastenkasvatusmetodeja eli uhkailua, kiristystä ja lahjontaa
Käytössä on:D, ei vaan oikein tuolle toimi:cautious:. Se vastaa vaan joo ja tekee silti:ROFLMAO: Ongelma on lähinnä tuo liiallinen omatoimisuus ja itsevarmuus. Jollei hän itse näe tilanteessa syytä miksi ei jotain voisi tehdä niin hän tekee/yrittää tehdä sen vaikka kuinka selittäis miksi ei. Ja jos hän jotain haluaa tehdä niin se on ihan sama siinä tilanteessa millä lahjoo tai kiristää:D
 
Käytössä on:D, ei vaan oikein tuolle toimi:cautious:. Se vastaa vaan joo ja tekee silti:ROFLMAO: Ongelma on lähinnä tuo liiallinen omatoimisuus ja itsevarmuus. Jollei hän itse näe tilanteessa syytä miksi ei jotain voisi tehdä niin hän tekee/yrittää tehdä sen vaikka kuinka selittäis miksi ei. Ja jos hän jotain haluaa tehdä niin se on ihan sama siinä tilanteessa millä lahjoo tai kiristää:D
Kyllä ne oppii pikkuhiljaa. Pysy vaan tiukkana, älä luovuta!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä