No tää!!Mulle on alkanu tulla fiilis että me muut vuorotellen maristaan ja sä mariset sitten siitä kun me maristaan
No tää!!Mulle on alkanu tulla fiilis että me muut vuorotellen maristaan ja sä mariset sitten siitä kun me maristaan
näin on, mulla olis itellä homma hanskassa (ja hanskat hukassa) niin pakko marista teidän marinoistaMulle on alkanu tulla fiilis että me muut vuorotellen maristaan ja sä mariset sitten siitä kun me maristaan
Hyvä se on että avaudut etkä kaikkea ketutusta patoa sisälles, voidaan sit yhdessä kilpaa kirota se akka (ja muutkin tielle sattuvat murheet) maan alimpaan kerrokseenKyllä mä ton tiedän ja hyväksyn, kuhan marisen kun en ymmärrä miten tässä kerkee nukkumaan ja tekemään oikein muuta...täällä käyn välillä läpyttelemässä, että vois ees hetkeks aivot nollata..mutta sitten muuten oonkin kirjoissa kiinni koko ajan niin ettei silmät jaksa enää lukea kunnolla
Mut sit ku kyllästyt niitä hukkuneita hanskojas ettiin ja mariset vuorostas meille niin me tsempataan sua sitten muistuttamalla että se on oma valinta harmittaako sua se että hanskat on hukassanäin on, mulla olis itellä homma hanskassa (ja hanskat hukassa) niin pakko marista teidän marinoista
Nii ja sitten kumminkin könytään ettimässä niitä kimpassa kaikki pitkin maita ja mantujaMut sit ku kyllästyt niitä hukkuneita hanskojas ettiin ja mariset vuorostas meille niin me tsempataan sua sitten muistuttamalla että se on oma valinta harmittaako sua se että hanskat on hukassa
Tottakai, ei kaveria pulaa jätetä!Nii ja sitten kumminkin könytään ettimässä niitä kimpassa kaikki pitkin maita ja mantuja
TahmeastiKuis on viikko lähtenyt rullaamaan?
Ahdistavasti kiitos kysymästä. Alkaa usko, toivo, ja rakkaus olla taas koetuksella tuon meidän nuoren jääräpään kanssa, ilmeisesti puskee taas yhdenlaista hankalaa vaihetta päälle, toivottavasti menee nopsaan ohi Ja jos saa sanoa niin onneks maanantaina alkaa työtKuis on viikko lähtenyt rullaamaan?
Saat rehelliset avautumiset kun kysyitKuis on viikko lähtenyt rullaamaan?
Sellaisia ne välillä on. Kannattaa käyttää minun lastenkasvatusmetodeja eli uhkailua, kiristystä ja lahjontaaAhdistavasti kiitos kysymästä. Alkaa usko, toivo, ja rakkaus olla taas koetuksella tuon meidän nuoren jääräpään kanssa, ilmeisesti puskee taas yhdenlaista hankalaa vaihetta päälle, toivottavasti menee nopsaan ohi Ja jos saa sanoa niin onneks maanantaina alkaa työt
Hommat kerääntyy, koska lisää tulee ovista ja ikkunoista. Mutta eiköhän se tästä lähde rullaamaanSaat rehelliset avautumiset kun kysyit
Kuinkas sun viikko on käynnistynyt?
Käytössä on, ei vaan oikein tuolle toimi. Se vastaa vaan joo ja tekee silti Ongelma on lähinnä tuo liiallinen omatoimisuus ja itsevarmuus. Jollei hän itse näe tilanteessa syytä miksi ei jotain voisi tehdä niin hän tekee/yrittää tehdä sen vaikka kuinka selittäis miksi ei. Ja jos hän jotain haluaa tehdä niin se on ihan sama siinä tilanteessa millä lahjoo tai kiristääSellaisia ne välillä on. Kannattaa käyttää minun lastenkasvatusmetodeja eli uhkailua, kiristystä ja lahjontaa
Päivä kerrallaan Hyvä merkkihän se on että on töitä Toki rajansa kaikella ettei piippuun palaHommat kerääntyy, koska lisää tulee ovista ja ikkunoista. Mutta eiköhän se tästä lähde rullaamaan
Kyllä ne oppii pikkuhiljaa. Pysy vaan tiukkana, älä luovuta!Käytössä on, ei vaan oikein tuolle toimi. Se vastaa vaan joo ja tekee silti Ongelma on lähinnä tuo liiallinen omatoimisuus ja itsevarmuus. Jollei hän itse näe tilanteessa syytä miksi ei jotain voisi tehdä niin hän tekee/yrittää tehdä sen vaikka kuinka selittäis miksi ei. Ja jos hän jotain haluaa tehdä niin se on ihan sama siinä tilanteessa millä lahjoo tai kiristää
Juu Pitää vaan muistaa ja olla vaikeinakin hetkinä onnellinen siitä että tuo luonne on tuolle tytölle tulevaisuutta ajatellen suuri onnenpotkuKyllä ne oppii pikkuhiljaa. Pysy vaan tiukkana, älä luovuta!