Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jep. Ihmisellä kuitenkin pitäisi olla mahdollisuus hoitaa asioitakin päivän aikana, noin pienellä varoajalla kyllä kohtuutonta olettaa että aikaa löytyis.
Juu hän sanoikin jo toisille jotka purnas vastaan, että ''No itsehän te päätätte minkä arvosanan saatte kurssista, voitte toki olla ilmankin jos tahdotte''o_O
Tottahan se on, mutta ihan oikeesti kyllä tää nyt vähän närästää:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Pakko olla!
Sitten vielä kehoittaa että ''Älkää nyt liikaa stressatko kirjoituksista, valmistaudutte vaan hyvin niin kaikki menee hienosti'' ja leveä hymy ennenkun pudottaa seuraavan pikku pommin ''Ai niin, tässä olis teille tällanen pieni kirjoitus ja muistakaa, että kirjat täytyy olla torstaina luettu. Hei hei'':alien:
Oikein kunnon bitch:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No voi v*ttu:mad:
Heikkohermosemmalla palais kiekko...:cautious:
Joo oon mä miettinyt, että miten ihmeessä tässä kerkee tai kykenee valmistautumaan mihinkään kirjoituksiin..opistollakin istun välitunnit historian kirja kaverina jossain sohvan nurkassa ja murisen jokaiselle joka lähestyy muka jutellakseen jostain ''tuiki tärkeästä asiasta'':oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Ellimaar
Toiset kyllä metelöi, mä olen liian kiltti...rähjään sitten kotona yksin ja jätän tekemättä tai siirrän aikaan kun kerkeän tekemään, vaikka sitten saankin alemman numeron sen takia:oops:
Mun mielestä tollainen ei sais ainakaan numeroon vaikuttaa, siis jos sen kuitenkin tekeeo_O Tai pitäis olla ainakin joku "lakisääteinen" aika raja että vähintään 5 päivää aikaa tehdä ja sit myöhemmin palautetut vaikuttaa numeroon...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Mun mielestä tollainen ei sais ainakaan numeroon vaikuttaa, siis jos sen kuitenkin tekeeo_O Tai pitäis olla ainakin joku "lakisääteinen" aika raja että vähintään 5 päivää aikaa tehdä ja sit myöhemmin palautetut vaikuttaa numeroon...
Niin monen muunkin mielestä ja toiset opettajathan antavat paljonkin periks noissa asioissa, vaan ei tuo täti!
Mä tulen hänen kanssaan kyllä yllättävän hyvin toimeen, johtuen siitä etten ole mies/nuorukainen...mutta tää hänen tapansa tukehduttaa läksyihin kyllä syö voimia(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela
Joo oon mä miettinyt, että miten ihmeessä tässä kerkee tai kykenee valmistautumaan mihinkään kirjoituksiin..opistollakin istun välitunnit historian kirja kaverina jossain sohvan nurkassa ja murisen jokaiselle joka lähestyy muka jutellakseen jostain ''tuiki tärkeästä asiasta'':oops:
Tuommoinenhan käy ihan puhtaasti kiusaamisesta mitä se opettaja tekee, todella tyhmää että opettajilla ei ole oikeastaan minkäänlaista vastuuta siitä miten työnsä hoitaa:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
opettajathan on siis semmosia että ne ajattelee vain opettamaansa ainetta, jostain ihmeen syystä ne ei tajua että oppilailla on myös tekemistä samassa opettajainhuoneessa olevilta kolleegoilta
Juuri tämä korpee myös, ja minkä ihmeen takia niitä tehtäviä annetaan just nyt niin pirun paljon kun sitten taas toisaalta hokevat ettei saa haalia itselleen liikaa kursseja ennen kirjoituksia ja mä pudotin tuolta jo muutaman aineen...loppuja ei suositeltu pudottamaan kun ovat kuulemma niin tärkeitä ens kevään kirjotuksia varten..no daa, olishan ne kerennyt myöhemminkin opiskella!!o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Juuri tämä korpee myös, ja minkä ihmeen takia niitä tehtäviä annetaan just nyt niin pirun paljon kun sitten taas toisaalta hokevat ettei saa haalia itselleen liikaa kursseja ennen kirjoituksia ja mä pudotin tuolta jo muutaman aineen...loppuja ei suositeltu pudottamaan kun ovat kuulemma niin tärkeitä ens kevään kirjotuksia varten..no daa, olishan ne kerennyt myöhemminkin opiskella!!o_O
Niinpä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuommoinenhan käy ihan puhtaasti kiusaamisesta mitä se opettaja tekee, todella tyhmää että opettajilla ei ole oikeastaan minkäänlaista vastuuta siitä miten työnsä hoitaa:unsure:
Hän on joutunut rehtorin puhutteluun muutamaankin otteeseen asenteestaan miesopiskelijoita kohtaan ja on onneks lopettanut heille piikittelyt ja ääneen halveksunnat(y)
Mutta nää vaatimukset tehtävien osalta tuntuu kyll aika kohtuuttomilta kun ei ole tosiaan hirveemmin aikaa niitä tehdä, vaikkast kuinka tahtois sitä jostain tiristää...nytkin on pää kipeä lukemisesta ja kirjoittamisesta ja muistamisesta ja kertauksista:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Hän on joutunut rehtorin puhutteluun muutamaankin otteeseen asenteestaan miesopiskelijoita kohtaan ja on onneks lopettanut heille piikittelyt ja ääneen halveksunnat(y)
Mutta nää vaatimukset tehtävien osalta tuntuu kyll aika kohtuuttomilta kun ei ole tosiaan hirveemmin aikaa niitä tehdä, vaikkast kuinka tahtois sitä jostain tiristää...nytkin on pää kipeä lukemisesta ja kirjoittamisesta ja muistamisesta ja kertauksista:cautious:
tervetuloa aikuisten maailmaan, ota huomioon että 17 vuotiaiden oletetaan selviävän samasta
 
Hän on joutunut rehtorin puhutteluun muutamaankin otteeseen asenteestaan miesopiskelijoita kohtaan ja on onneks lopettanut heille piikittelyt ja ääneen halveksunnat(y)
Mutta nää vaatimukset tehtävien osalta tuntuu kyll aika kohtuuttomilta kun ei ole tosiaan hirveemmin aikaa niitä tehdä, vaikkast kuinka tahtois sitä jostain tiristää...nytkin on pää kipeä lukemisesta ja kirjoittamisesta ja muistamisesta ja kertauksista:cautious:
Se varmaan saa kiksit siitä kun burn outin kourissa kärvistelevät opiskelijat istuu siellä vitivalkoisina tukka hapsottaen, nyrkinkokoiset mustat silmäpussit silmien alla tuijottaen tyhjyyteen:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
valmistaudu siihen että jatkossakin ihmetyttää seikka jos toinenkin
Kyllä mä ton tiedän ja hyväksyn, kuhan marisen kun en ymmärrä miten tässä kerkee nukkumaan ja tekemään oikein muuta...täällä käyn välillä läpyttelemässä, että vois ees hetkeks aivot nollata..mutta sitten muuten oonkin kirjoissa kiinni koko ajan niin ettei silmät jaksa enää lukea kunnolla:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kyllä mä ton tiedän ja hyväksyn, kuhan marisen kun en ymmärrä miten tässä kerkee nukkumaan ja tekemään oikein muuta...täällä käyn välillä läpyttelemässä, että vois ees hetkeks aivot nollata..mutta sitten muuten oonkin kirjoissa kiinni koko ajan niin ettei silmät jaksa enää lukea kunnolla:X3:
jooh, täällä passaa marista ja me ollaan ite kukanenkin vuorollaan muka kuuntelevenamme
 

Yhteistyössä