Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
räkäpäissäni
Oot sää kännissä?:eek:
No iikskääks, sullahan on iha kohta:)!!!! Otahan lukuloma haltuun(y)
Ei syssyllä ole lukulomaa:eek:
Mä olisin niin halunnut sen, koko ajan ryhmän ohjaajat hokevat että ''Älkää sitten kasatko liikaa tehtäviä itsellenne vaan keskittykää enemmän tuleviin kirjotuksiin'' mutta sitten antavat ihan tuhottomasti läksyjä...nytkin mulla on tulossa psykologiaan projektityö liittyen anoreksiaan, 8-10 sivunen tutkielma maantieteeseen (liittyen väestönrakenteeseen Suomessa ym..) ja englannista puuttuu 3 sanakoetta ja ainiin, huomiseks pitää olla iso äidinkielen kirjoitelma tehtynä ja torstaille äidinkielestä yksi kirja kokonaan luettuna (Layla-Jari Tervo):alien:
 
No mutta heikamoon, heiii*halaaruttaa*...ihan perusnormimenoahan tää on joten nuamailmeet nyt mutruilemasta teiltä puis:)

Joko mää kerroin että oon saanu villapuseron valmiiks josta sitten näemmä aattelin ja vissiin sitte halusinki tehä yli-isonväljänmallisen:unsure::D..sujuu :D mutta siitä huolimatta mun pitäs kuulema tytölle tehä lapaset:)
 
Oot sää kännissä?:eek:

Ei syssyllä ole lukulomaa:eek:
Mä olisin niin halunnut sen, koko ajan ryhmän ohjaajat hokevat että ''Älkää sitten kasatko liikaa tehtäviä itsellenne vaan keskittykää enemmän tuleviin kirjotuksiin'' mutta sitten antavat ihan tuhottomasti läksyjä...nytkin mulla on tulossa psykologiaan projektityö liittyen anoreksiaan, 8-10 sivunen tutkielma maantieteeseen (liittyen väestönrakenteeseen Suomessa ym..) ja englannista puuttuu 3 sanakoetta ja ainiin, huomiseks pitää olla iso äidinkielen kirjoitelma tehtynä ja torstaille äidinkielestä yksi kirja kokonaan luettuna (Layla-Jari Tervo):alien:
Enkäoo ku kippeenä(n)..tai no miten sen ny ottaa, yhtä pöljästi mun pää toimii joten:D...

Ai hä??? Ei oo lukulomaa??? Oikeestiko??!!!*halvaannutti alaleuan apposen ammolleen*

Hui ihheehhä hää hihhe hukee hihinkää???o_O
 
Oot sää kännissä?:eek:

Ei syssyllä ole lukulomaa:eek:
Mä olisin niin halunnut sen, koko ajan ryhmän ohjaajat hokevat että ''Älkää sitten kasatko liikaa tehtäviä itsellenne vaan keskittykää enemmän tuleviin kirjotuksiin'' mutta sitten antavat ihan tuhottomasti läksyjä...nytkin mulla on tulossa psykologiaan projektityö liittyen anoreksiaan, 8-10 sivunen tutkielma maantieteeseen (liittyen väestönrakenteeseen Suomessa ym..) ja englannista puuttuu 3 sanakoetta ja ainiin, huomiseks pitää olla iso äidinkielen kirjoitelma tehtynä ja torstaille äidinkielestä yksi kirja kokonaan luettuna (Layla-Jari Tervo):alien:
Aini. Unehtu.

Hiien ohjaajat tehtäväsumineen:cautious: . Paheksun, hmpfh!
 
Enkäoo ku kippeenä(n)..tai no miten sen ny ottaa, yhtä pöljästi mun pää toimii joten:D...
:LOL:
Ai hä??? Ei oo lukulomaa??? Oikeestiko??!!!*halvaannutti alaleuan apposen ammolleen*
Ei oo syksysin lukulomaa, vaan keväällä...onneks on sillon ees!!
Mä pahoin pelkään ettei nää kirjotukset mee multa ihan putkeen kun on tullut kaikenlaista häiriöö niin ettei ole voinut keskittyä lukemiseen tarpeeks hyvin..lähinnä nyt erilaisia sairasteluja ja lievähköä masennusta jne...(n)
Mutta mä en anna helpolla periks, joten ainakin teen parhaani!
Hui ihheehhä hää hihhe hukee hihinkää???
Nii, sitähän mää tässä itekkin ihmettelen:eek:
 
Mikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla:mad:
Huomiseks äidinkielestä: toinen 6000 merkin kirjoitelma missä käsitellään maahanmuuttajien oikeutta säilyttää oma äidinkielensä sekä koltansaamelaisten asemaa Suomessa:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla:mad:
Huomiseks äidinkielestä: toinen 6000 merkin kirjoitelma missä käsitellään maahanmuuttajien oikeutta säilyttää oma äidinkielensä sekä koltansaamelaisten asemaa Suomessa:notworthy:
Kirjota 2000 kertaa että Suomessa puhutaan Suomea. PISTE.:D:oops:
 
Mikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla:mad:
Huomiseks äidinkielestä: toinen 6000 merkin kirjoitelma missä käsitellään maahanmuuttajien oikeutta säilyttää oma äidinkielensä sekä koltansaamelaisten asemaa Suomessa:notworthy:
Leikki leikkinä, onhan toi ihan älytön vaatimus:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sadistinen opettaja. :cautious:
Pakko olla!
Sitten vielä kehoittaa että ''Älkää nyt liikaa stressatko kirjoituksista, valmistaudutte vaan hyvin niin kaikki menee hienosti'' ja leveä hymy ennenkun pudottaa seuraavan pikku pommin ''Ai niin, tässä olis teille tällanen pieni kirjoitus ja muistakaa, että kirjat täytyy olla torstaina luettu. Hei hei'':alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä