Jumalantähren täällä taitaa olla nyt menossa joku isompikin härötys kun nää mun sormetkin temppuilee omiaan ja painelee mitä sattuu ja ohihutikin*alahuuli väpäjäten*..kirjotan kohta alahuttunorjaa räkäpäissäni
No iikskääks, sullahan on iha kohta!!!! Otahan lukuloma haltuunJatkoaikaa saa jos on sille tarvis, esim. lukihäiriö tai hidas kirjoittaminen jne..
Mulla on 26. tätä kuuta historia ja ens kuun alussa maantiede
Jumalantähren täällä taitaa olla nyt menossa joku isompikin härötys kun nää mun sormetkin temppuilee omiaan ja painelee mitä sattuu ja ohihutikin*alahuuli väpäjäten*..kirjotan kohta alahuttunorjaa räkäpäissäni
TsemppiäJatkoaikaa saa jos on sille tarvis, esim. lukihäiriö tai hidas kirjoittaminen jne..
Mulla on 26. tätä kuuta historia ja ens kuun alussa maantiede
Oot sää kännissä?räkäpäissäni
Ei syssyllä ole lukulomaaNo iikskääks, sullahan on iha kohta!!!! Otahan lukuloma haltuun
No mutta heikamoon, heiii*halaaruttaa*...ihan perusnormimenoahan tää on joten nuamailmeet nyt mutruilemasta teiltä puis
Enkäoo ku kippeenä..tai no miten sen ny ottaa, yhtä pöljästi mun pää toimii joten...Oot sää kännissä?
Ei syssyllä ole lukulomaa
Mä olisin niin halunnut sen, koko ajan ryhmän ohjaajat hokevat että ''Älkää sitten kasatko liikaa tehtäviä itsellenne vaan keskittykää enemmän tuleviin kirjotuksiin'' mutta sitten antavat ihan tuhottomasti läksyjä...nytkin mulla on tulossa psykologiaan projektityö liittyen anoreksiaan, 8-10 sivunen tutkielma maantieteeseen (liittyen väestönrakenteeseen Suomessa ym..) ja englannista puuttuu 3 sanakoetta ja ainiin, huomiseks pitää olla iso äidinkielen kirjoitelma tehtynä ja torstaille äidinkielestä yksi kirja kokonaan luettuna (Layla-Jari Tervo)
Aini. Unehtu.Oot sää kännissä?
Ei syssyllä ole lukulomaa
Mä olisin niin halunnut sen, koko ajan ryhmän ohjaajat hokevat että ''Älkää sitten kasatko liikaa tehtäviä itsellenne vaan keskittykää enemmän tuleviin kirjotuksiin'' mutta sitten antavat ihan tuhottomasti läksyjä...nytkin mulla on tulossa psykologiaan projektityö liittyen anoreksiaan, 8-10 sivunen tutkielma maantieteeseen (liittyen väestönrakenteeseen Suomessa ym..) ja englannista puuttuu 3 sanakoetta ja ainiin, huomiseks pitää olla iso äidinkielen kirjoitelma tehtynä ja torstaille äidinkielestä yksi kirja kokonaan luettuna (Layla-Jari Tervo)
Enkäoo ku kippeenä..tai no miten sen ny ottaa, yhtä pöljästi mun pää toimii joten...
Ei oo syksysin lukulomaa, vaan keväällä...onneks on sillon ees!!Ai hä??? Ei oo lukulomaa??? Oikeestiko??!!!*halvaannutti alaleuan apposen ammolleen*
Nii, sitähän mää tässä itekkin ihmettelenHui ihheehhä hää hihhe hukee hihinkää???
Sadistinen opettaja.Mikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla
Huomiseks äidinkielestä: toinen 6000 merkin kirjoitelma missä käsitellään maahanmuuttajien oikeutta säilyttää oma äidinkielensä sekä koltansaamelaisten asemaa Suomessa
Kirjota 2000 kertaa että Suomessa puhutaan Suomea. PISTE.Mikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla
Huomiseks äidinkielestä: toinen 6000 merkin kirjoitelma missä käsitellään maahanmuuttajien oikeutta säilyttää oma äidinkielensä sekä koltansaamelaisten asemaa Suomessa
Leikki leikkinä, onhan toi ihan älytön vaatimusMikähän logiikka on antaa juuri kirjoitusten aikaan ihan hirveet määrät tehtäviä päivän varoitusajalla
Pakko olla!Sadistinen opettaja.
On koska loppuu tunnit vuorokaudesta kesken!Leikki leikkinä, onhan toi ihan älytön vaatimus
Pakko olla!
Sitten vielä kehoittaa että ''Älkää nyt liikaa stressatko kirjoituksista, valmistaudutte vaan hyvin niin kaikki menee hienosti'' ja leveä hymy ennenkun pudottaa seuraavan pikku pommin ''Ai niin, tässä olis teille tällanen pieni kirjoitus ja muistakaa, että kirjat täytyy olla torstaina luettu. Hei hei''