Jaa,mä haluaisin suklaata kirjan ja musiikkiaMut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
Mitä haluaisit joululahjaksi?
-Mä haluisin hyväntuoksuista, parfymoitua kosteusvoidetta.
Jotain haluaisin miehelle mutta
Jaa,mä haluaisin suklaata kirjan ja musiikkiaMut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
Mitä haluaisit joululahjaksi?
-Mä haluisin hyväntuoksuista, parfymoitua kosteusvoidetta.
Heiii,eipä oo nyt näkynytJeee!!!!Mulle ei nyt enää tule sitä!! Ehkä ne järkiinty ja poisti sen
Tuleeko teille muille vielä?
PäivääPäivää murut
Kotona taas,aamulla oli tosiaan kylmä jo, Onneksi ei tarvinnut kävellä töihin,sain kyydin.
Nyt on kisuille ostettu uutta kissanruokaa rahulasta ja prismasta on taas jääkaapin täytettä
Marabou vadelmasuklaatakin tuli ostettua kun oli 1e levy.
Niin ja farkut ja nahkahanskat ostettu.
Karjalanpiirakat on hyviä,samoin perunapiirakatLuulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
oispa löytynyt nahkapöksytPäivää
Mä luin että nahkahousut ja meinasin innostua.
oispa löytynyt nahkapöksyt
älä lesoileOn nuokin Edt, ainakin suurin osa, Dioria, YSL, D&G, Burberry, Elisabeth Arden yms. Mut ihan hyvänä ainaki toistaseks on pysyny. Ei noi toki ihan 10v vanhoja ole
Mulla on ollut mm. Chanel 5 ja YSL.älä lesoile
mullapas onkin eauDekakkapökäle.Mulla on ollut mm. Chanel 5 ja YSL.
Hmm, ihmisestä tykkääminen on muustakin kuin pullanleipomisesta kiinniLuulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
Kala on hyvääSalaatti olis valmiina, pitäisi vaan paistaa lohenpalanen.
Sie rikoit.Kukkuu? Meniks tää rikki tää palsta vai tökkiikö vaan mulla? Lähteeköhän tääkään niin mihinkää...
Näinhän mie jo ehin aatellakin ...että tartutin oikein kunnolla tämän pätkimistökkimisyhteyspöpösenSie rikoit.
Ei vaiskaan, tökkii myös meillä muilla.
Välillä tökkii,eilen ei välillä pääsyt kirjoittamaanKukkuu? Meniks tää rikki tää palsta vai tökkiikö vaan mulla? Lähteeköhän tääkään niin mihinkää...
Höh,dementia iski sulleFiksua...no ei!
Keitin ennen päiväunia kahvia ja muistin sen vasta nyt ja tuosta kahvista on lämpö kaukainen muisto vain
Niin tekiHöh,dementia iski sulle
Teveppä terve! Mulla ei oo ainakaan mitään häikkää ollut, ei kortin käytössä eikä laskujen maksussakaan ja verkkopankki toimii ihan hyvin En mä oo tommosesta kuullutkaan?Terjens ja päivää kaikille tasapuolisesti!
Ja ihanan kaunista syksyä! Tässä on aivan varkain toi pihamaan vaahtera mennyt vaihtamaan ylleen aina värikkäämmäksi muuttuvaa mekkoa, mä sitten niiiin tykkään siitä puusta! Kylmäksikin on kelit menneet ja sen myötä on tupaan pitäny napata ekaa räkistäkin, yritän ite nyt ravistella sitä puis kimpustani.. Mutta kukas käski olla vesisateessa rikkinäisissä kumppareissa hähmitäkä?! Enkä mä etes sitä huomannu kuin vasta sisätiloihin tullessani kun villasukat sanoi litsläts... No nyt on uudet kumpparit kuiten, tosin ihaväärän väriset mutta ne on ainakin ehjät. Toistaseks ...
Heii muutes! Onkos teillä tän pankkikorttitoimintohässäkän tiimoilta tullu mitn onkelmia? Esikoinen on aivan hiilenä kun hänen verkkopankkiyhteydet meni viikonloppuna ihan keturoilleen ja ylipäätänsä koko korttimaksaminen, ei tahdo toimia niin millään...meinaa kohta äkäpäissään laittaa patjanalusen pankikseen... No, täällä on muutenki ollu kaikki yhteydet päin sitä itteesä joten eipä tuo nyt niin ylläripylläri ole
Mutta - toivottavasti sulla menee hyvin ellei jopa loistavasti!
Niin se joskus iskeeNiin teki
Eilen kaatu kokonaan vähäks aikaa ja oliko se nyt viikonloppuna vai viikolla kun tökki kans. Mitä lie ongelmia niilläKukkuu? Meniks tää rikki tää palsta vai tökkiikö vaan mulla? Lähteeköhän tääkään niin mihinkää...
Oijoijoijoi! Työ ootte saanu sieniä, nam! Täällä moisia oo löytyny mistään, ei etes kärpässieniä... Moni sanoo että plumpsahtelevat esiin ihan oudoista paikoista, että niistä takuuvarmoista ei löytyis ollenkaan..mene ja tiiä sitte.Iltaa!
Oli hyvä päivä. Työt saatiin tehtyä ennen puoltapäivää joten jäi aikaa parin tunnin sienestysreissulle.
Sapuskana siis sieniä tavalla ja toisella sekä naudan ulkofileepihvejä.