Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Päivää murut :)
Kotona taas,aamulla oli tosiaan kylmä jo, Onneksi ei tarvinnut kävellä töihin,sain kyydin.

Nyt on kisuille ostettu uutta kissanruokaa rahulasta ja prismasta on taas jääkaapin täytettä :p
Marabou vadelmasuklaatakin tuli ostettua kun oli 1e levy. :oops:
Niin ja farkut ja nahkahanskat ostettu. :D
Päivää :)
Mä luin että nahkahousut ja meinasin innostua. :oops::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Terjens ja päivää kaikille tasapuolisesti:)!

Ja ihanan kaunista syksyä:love:! Tässä on aivan varkain toi pihamaan vaahtera mennyt vaihtamaan ylleen aina värikkäämmäksi muuttuvaa mekkoa, mä sitten niiiin tykkään siitä puusta:)! Kylmäksikin on kelit menneet ja sen myötä on tupaan pitäny napata ekaa räkistäkin(n), yritän ite nyt ravistella sitä puis kimpustani.. Mutta kukas käski olla vesisateessa rikkinäisissä kumppareissa hähmitäkä:mad::oops:?! Enkä mä etes sitä huomannu kuin vasta sisätiloihin tullessani kun villasukat sanoi litsläts:notworthy:... No nyt on uudet kumpparit kuiten, tosin ihaväärän väriset mutta ne on ainakin ehjät(y). Toistaseks :D...


Heii muutes! Onkos teillä tän pankkikorttitoimintohässäkän tiimoilta tullu mitn onkelmia? Esikoinen on aivan hiilenä kun hänen verkkopankkiyhteydet meni viikonloppuna ihan keturoilleen ja ylipäätänsä koko korttimaksaminen, ei tahdo toimia niin millään:(...meinaa kohta äkäpäissään laittaa patjanalusen pankikseen... No, täällä on muutenki ollu kaikki yhteydet päin sitä itteesä joten eipä tuo nyt niin ylläripylläri ole(n)

Mutta - toivottavasti sulla menee hyvin ellei jopa loistavasti:)!
 
Luulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
Hmm, ihmisestä tykkääminen on muustakin kuin pullanleipomisesta kiinni
- mutta ehdottomasti pulla on plussaa. :love::D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Terjens ja päivää kaikille tasapuolisesti:)!

Ja ihanan kaunista syksyä:love:! Tässä on aivan varkain toi pihamaan vaahtera mennyt vaihtamaan ylleen aina värikkäämmäksi muuttuvaa mekkoa, mä sitten niiiin tykkään siitä puusta:)! Kylmäksikin on kelit menneet ja sen myötä on tupaan pitäny napata ekaa räkistäkin(n), yritän ite nyt ravistella sitä puis kimpustani.. Mutta kukas käski olla vesisateessa rikkinäisissä kumppareissa hähmitäkä:mad::oops:?! Enkä mä etes sitä huomannu kuin vasta sisätiloihin tullessani kun villasukat sanoi litsläts:notworthy:... No nyt on uudet kumpparit kuiten, tosin ihaväärän väriset mutta ne on ainakin ehjät(y). Toistaseks :D...


Heii muutes! Onkos teillä tän pankkikorttitoimintohässäkän tiimoilta tullu mitn onkelmia? Esikoinen on aivan hiilenä kun hänen verkkopankkiyhteydet meni viikonloppuna ihan keturoilleen ja ylipäätänsä koko korttimaksaminen, ei tahdo toimia niin millään:(...meinaa kohta äkäpäissään laittaa patjanalusen pankikseen... No, täällä on muutenki ollu kaikki yhteydet päin sitä itteesä joten eipä tuo nyt niin ylläripylläri ole(n)

Mutta - toivottavasti sulla menee hyvin ellei jopa loistavasti:)!
Teveppä terve! Mulla ei oo ainakaan mitään häikkää ollut, ei kortin käytössä eikä laskujen maksussakaan ja verkkopankki toimii ihan hyvin:) En mä oo tommosesta kuullutkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mihinkähän tää nyt tulee vai tuleeko mihinkään :D, hiukanko on jännää kun mulla ainakin sivut pomppii minne sattuu puhumattakaan siitä että vissiin mun sormillakin huitasen itteni jonnekin endorfiinikahvipaukkusivuille*kääk!!*:D...

Mutta pikasesti jos nyt edes luinkaan oikein :D...
Karjalanpiirakathan on mielettömän hyviä! Ja todellakin munavoilla, ei kait niitä muuten voi herkutellakaan:p
Ja mitenkä työ täällä jo horajatte joululahjoista:cautious:?! Hätinä toipunu kesästäkään niin nyt jo sitten pitäs olla tippetaptipetitapeti-meiningeissä tonttulakit silmillä, hähnyt:D

Mutta joo, mitäs mää nyt tähän kohtaan sitte toivoskelisin jouluks.... No tietty lumisen valkeaa joulua:love: mutta se nyt taitaa olla tuurillaan jokotaita... Mie luulen että mulle riittää se, että nään kuinka ipanapasille ja mulle laskeentuu se joulufiilis, semmone hymistelyrauhaolo:love:..ja että nuitten lasten silmät tuikkii joulun jännityksestä ja onnesta:love:..emmätiiä vielä:D...kaikille rakkaille onnea ja hyvääoloa ja rakkautta:love:

(ja sitte tämmöset on jotenki niin jouluun kuuluvia että syödä herkutellaan sen seittemäätoista er sorttia jouluherkkua suupaloja laskematta ja kellonaikoha kyttäilemättä :) )
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Kais
Iltaa! :)

Oli hyvä päivä. Työt saatiin tehtyä ennen puoltapäivää joten jäi aikaa parin tunnin sienestysreissulle.

Sapuskana siis sieniä tavalla ja toisella sekä naudan ulkofileepihvejä.
Oijoijoijoi! Työ ootte saanu sieniä, nam:)! Täällä moisia oo löytyny mistään, ei etes kärpässieniä:unsure:... Moni sanoo että plumpsahtelevat esiin ihan oudoista paikoista, että niistä takuuvarmoista ei löytyis ollenkaan..mene ja tiiä sitte.

Mutta teijän sapuskat kuulostaa hyvältä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä