perskuta, sain viritettyä adblockin niin että giffit ei nävy
Mä haluan kultasormuksen.Mut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
Mitä haluaisit joululahjaksi?
-Mä haluisin hyväntuoksuista, parfymoitua kosteusvoidetta.
Mä haluan suklaata Ja ettei lapset riitele En tartte muuta. Mies ostaa aina mulle hajuvesiä vaikken mä juuri niitä käytä kun töissä on hajusteallergikkoja.Mut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
Kiellä hajuveden ostaminen.Mä haluan suklaata Ja ettei lapset riitele En tartte muuta. Mies ostaa aina mulle hajuvesiä vaikken mä juuri niitä käytä kun töissä on hajusteallergikkoja.
miten?Mä poistin sen asetuksista.
Haluaisin jotkut ihanat pussilakanasetit. ja pyyhkeitä.Mut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
En mä rupea kieltämään, mutta oon sanonut kyllä aina ettei tartte pahastua siitä etten voi niitä käyttää muuta kuin viikonloppuna.Kiellä hajuveden ostaminen.
Tuleeko sulle se vielä?miten?
Lumisen joulun ja pussillinen draculoita..ja kaikinpuolin onnellinen ens vuosi ja sitä seuraavat vuodetMut hei, mä voin tehdä teille joululahjakyselyn.
Mä olen nyt puhelimella täällä. Selaimen asetukset. En osaa paremmin sanoa.miten?
Mä kieltäisin. Jos ei usko niin menee jakoon tai roskikseen.En mä rupea kieltämään, mutta oon sanonut kyllä aina ettei tartte pahastua siitä etten voi niitä käyttää muuta kuin viikonloppuna.
No, mä kyl joskus suihkuttelen hajuvettä kotona, ja sit monissa riennoissa.Mä haluan suklaata Ja ettei lapset riitele En tartte muuta. Mies ostaa aina mulle hajuvesiä vaikken mä juuri niitä käytä kun töissä on hajusteallergikkoja.
Lumisen joulun ja pussillinen draculoita..ja kaikinpuolin onnellinen ens vuosi ja sitä seuraavat vuodet
Luin monta kertaa että menee jatkoon..siis se lahjan antajaMä kieltäisin. Jos ei usko niin menee jakoon tai roskikseen.
Riippuu hajuveden laadusta, kalliimmat kestää kauemmin.No, mä kyl joskus suihkuttelen hajuvettä kotona, ja sit monissa riennoissa.
En muista oliko se 1 vuosi vai kuinka, kun hajuvesi "eltaantuu". Käytän sen takia sen pullon äkkiä pois.
välillä. jos menen uuteen ketjuun.Tuleeko sulle se vielä?
Ei sentään. Hyvää miestä ei heitetä pois.Luin monta kertaa että menee jatkoon..siis se lahjan antaja
Ei nuo miksikään ole mennyt, kyl mäkin käytän silloin kun voin ja ihaniahan nuo on.No, mä kyl joskus suihkuttelen hajuvettä kotona, ja sit monissa riennoissa.
En muista oliko se 1 vuosi vai kuinka, kun hajuvesi "eltaantuu". Käytän sen takia sen pullon äkkiä pois.
Kuitenki aattoiltana kun availet paketteja, mietit niiden perusteella "Jatkoon/ei jatkoon", ja mies tärisee jännittyneenä kuusen takana.Ei sentään. Hyvää miestä ei heitetä pois.
JooKuitenki aattoiltana kun availet paketteja, mietit niiden perusteella "Jatkoon/ei jatkoon", ja mies tärisee jännittyneenä kuusen takana.
Kuitenki aattoiltana kun availet paketteja, mietit niiden perusteella "Jatkoon/ei jatkoon", ja mies tärisee jännittyneenä kuusen takana.
Ellu EI! Keitin sulle just kupin kahviaHei mähän voisin mennä ottaan nyt pienet tirsukat, eikö niin?
Echo?? Aqela??*pinkaisee äkkiä sohvalle torkkupeiton alle*
Hei mähän voisin mennä ottaan nyt pienet tirsukat, eikö niin?
Echo?? Aqela??*pinkaisee äkkiä sohvalle torkkupeiton alle*