Oiskohan sillä väliä, onko edp vai edt? Mulla on ollu aina toiletteja (ei vessoja), vaikka ne on ollu ihan ns.kalliimpia hajuvesiä eikä jotain S-marketin Beyonce/Britney Spears -hajuja...Ei nuo miksikään ole mennyt, kyl mäkin käytän silloin kun voin ja ihaniahan nuo on.
Ei heru.Hei mähän voisin mennä ottaan nyt pienet tirsukat, eikö niin?
Echo?? Aqela??*pinkaisee äkkiä sohvalle torkkupeiton alle*
Mikähän siinä on? Ootko kokeillu sammuttaa/poistua kokonaan, häviäiskö sit? Mä kävin muksun kans terkalla ja tulin takas, eli n.puoli tuntia pois ja ei tule enää missään tilanteessa, ei edes alussa. Eikä tullut sitä ryhmäjuttuakaan enää.en voi vastata e...m..r. mitään suoraan. enkä väärään. multa ei tule mikään viesti läpi eikä niissä ole mitään pahaa. hermot menee noiden robomodejenhommiin jo.
Mulle tulee se joululahjakysely aina välillä vieläkin, varsinkin jos menee uuteen ketjuun.
Hei mähän voisin mennä ottaan nyt pienet tirsukat, eikö niin?
Echo?? Aqela??*pinkaisee äkkiä sohvalle torkkupeiton alle*
Anna sille vain 1 kuppi, ettei se ens yönä huhuile kuin helmipöllö öisessä metsässä...
Elluu!
TiedänTiedätkö mitä eroa on EdP:llä ja EdT:llä?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005939526.html
On nuokin Edt, ainakin suurin osa, Dioria, YSL, D&G, Burberry, Elisabeth Arden yms. Mut ihan hyvänä ainaki toistaseks on pysyny. Ei noi toki ihan 10v vanhoja oleOiskohan sillä väliä, onko edp vai edt? Mulla on ollu aina toiletteja (ei vessoja), vaikka ne on ollu ihan ns.kalliimpia hajuvesiä eikä jotain S-marketin Beyonce/Britney Spears -hajuja...
Mä tykkään.Luulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
Kuka nyt ei karjalanpiirakoista tykkäisi Etenkin munavoin keraLuulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
Kappas, luin että 2 tuntia...huomenta.20min
*syvä huokaus*Kappas, luin että 2 tuntia...huomenta.
HuomentaKappas, luin että 2 tuntia...huomenta.
*syväö huokailua ja ruutiksen kikkelikortin intensiivistä tuijotusta*
Auts, toivottavasti ei tule mitään oireitaVoi perskutarallaa...piti ostaa laktoositonta raejuustoa..no ostin normaalia. syön sitä nyt vähän kuitenkin, katsotaan vääntääkö mahaa kohta. mulle on tullut laktoosivaiva nyt vanhemmiten, pieniä määriä vatsa kestää kyllä. hitto kun tämä on niin uusi juttu että unohdan ostaa niitä laktoosittomia tuotteita, kiireessä kaupassa nappaan vanhat tutut tuotteet...