Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
:ninja::devil: en voi vastata e...m..r. mitään suoraan. enkä väärään. multa ei tule mikään viesti läpi eikä niissä ole mitään pahaa. hermot menee noiden robomodejenhommiin jo.
:ninja:
Mulle tulee se joululahjakysely aina välillä vieläkin, varsinkin jos menee uuteen ketjuun.
 
:ninja::devil: en voi vastata e...m..r. mitään suoraan. enkä väärään. multa ei tule mikään viesti läpi eikä niissä ole mitään pahaa. hermot menee noiden robomodejenhommiin jo.
:ninja:
Mulle tulee se joululahjakysely aina välillä vieläkin, varsinkin jos menee uuteen ketjuun.
Mikähän siinä on? Ootko kokeillu sammuttaa/poistua kokonaan, häviäiskö sit? Mä kävin muksun kans terkalla ja tulin takas, eli n.puoli tuntia pois ja ei tule enää missään tilanteessa, ei edes alussa. Eikä tullut sitä ryhmäjuttuakaan enää.
 
Oiskohan sillä väliä, onko edp vai edt? Mulla on ollu aina toiletteja (ei vessoja), vaikka ne on ollu ihan ns.kalliimpia hajuvesiä eikä jotain S-marketin Beyonce/Britney Spears -hajuja...
On nuokin Edt, ainakin suurin osa, Dioria, YSL, D&G, Burberry, Elisabeth Arden yms. Mut ihan hyvänä ainaki toistaseks on pysyny. Ei noi toki ihan 10v vanhoja ole:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Luulen, että Echo vois tykätä minusta, menen leipomaan pullaa nyt aamulla.
Huomenna leivon Karjalanpiirakoita. Tykkääkö kykaan Karjalanpiirakoista? Tai perunapiirakpista, niitäkin tehdään muutama tusina.
 
Voi perskutarallaa...piti ostaa laktoositonta raejuustoa..no ostin normaalia. syön sitä nyt vähän kuitenkin, katsotaan vääntääkö mahaa kohta. mulle on tullut laktoosivaiva nyt vanhemmiten, pieniä määriä vatsa kestää kyllä. hitto kun tämä on niin uusi juttu että unohdan ostaa niitä laktoosittomia tuotteita, kiireessä kaupassa nappaan vanhat tutut tuotteet...:unsure:
Auts, toivottavasti ei tule mitään oireita :unsure:
 
Päivää murut :)
Kotona taas,aamulla oli tosiaan kylmä jo, Onneksi ei tarvinnut kävellä töihin,sain kyydin.

Nyt on kisuille ostettu uutta kissanruokaa rahulasta ja prismasta on taas jääkaapin täytettä :p
Marabou vadelmasuklaatakin tuli ostettua kun oli 1e levy. :oops:
Niin ja farkut ja nahkahanskat ostettu. :D
 

Yhteistyössä