Mitä tuli sienipizzaan?Ja taas on sieniä!
Päivällislistalla siis sienipitsaa sekä valkoista sienipitsaa ja jottei ihan sieniksi menisi niin pestopitsaa ja juomana olutta. *tsih*
Mitä tuli sienipizzaan?Ja taas on sieniä!
Päivällislistalla siis sienipitsaa sekä valkoista sienipitsaa ja jottei ihan sieniksi menisi niin pestopitsaa ja juomana olutta. *tsih*
Ainiin, seksiviikonloppuMiehen mökillä.
Jumpe, ootko sä luumäellä niin kaukana pääkaupungistaSatun makiat lounas.
[
Missä päin mökkeilet?
Laittaa oveen kyltin "pysy pois". Tai "ei tartte tulla peremmälle". Ongelmat ratkaistu.Joskus niitä änkee kylään vaikka ei kutsu
Mitä tuli sienipizzaan?
No mutta nämä tällaisethan ovat ihan parhaita vieraita.Joskus niitä änkee kylään vaikka ei kutsu
Itse olen niin kontrollifriikki, että norkoilen pihalla, jos tulen liian aikaisinMä tulen mieluummin pikkusen aikasemmin kuin liian myöhään, siis kylään...mutta en ikinä liian aikasin, vaan enemmänkin n. 10 - 15 minuuttia aiemmin...nokun hävettäis myöhästyä
Eiku kymppi uutisten jälkeen. Ei oo käyty vielä saunassa.Ainiin, seksiviikonloppu
No pois sieltä puutarhasta, housut pois ja...
Älä huoli, et ole yksin...harrastan myös tuotaItse olen niin kontrollifriikki, että norkoilen pihalla, jos tulen liian aikaisin
Ja jos piha/parkkipaikka on sellainen, että näkee sisälle, niin saatan jäädä jonnekin kilsan päähän vähäksi aikaa himmailemaan, että olen juuri oikeaan aikaan perillä.
... ja joo joo, tiedän, olen hullu
Ohi kulkiessa käytiin syömässä.Jumpe, ootko sä luumäellä niin kaukana pääkaupungista
Tuo smetana on kyllä saatanasta (anteeksi echo)Ei vielä mitään, mutta toiseen tulee tomaattisoossia, juustoraastetta, paistettua sipulia (ihan vähän valkosipulia seassa) ja paistettuja herkkutatteja ja ohuen ohuita suklaatomaatinsiivuja.
Valkoiseen tulee pohjalle ohut sipaisu smetanaa, juustoraastetta, sit mustatorvisieniä sekä paistettua sipulia, noin puolikas (feikki) mustapekka-pippurituorejuustoa murustettuna.
Kumpaankin rouhin vielä hieman mustaapippuria ja valutan hieman hunajaa sekä oliiviöljyä pinnalle.
No älä mee nyt häiritsemäänAqela
Ihana kun ootte siellä mökillä taas keskenänne kuhertelemassa!!
Tuo smetana on kyllä saatanasta (anteeksi echo)
En ole aikaisemmin käyttänyt smetanaa missään, mutta jossain piirakassa sitten kokeilin, ja jäin heti koukkuun. Nyt käytän sitä joka ruuassa, mihin vain voi tunkea. Ja se saa kaiken aina maistumaan potenssiin 10 paremmalta.
Me ostettiin ruisleipää. Ollaan etelä-karjalassa.Missä päin mökkeilet?
Käyn aina välillä mökkireissulla ostamassa tuolta kahvileivät
Niitten ruikkari on kylllä megahyvää.Me ostettiin ruisleipää. Ollaan etelä-karjalassa.
Mistä sä tiesit, että stalkkailen jo heijen ikkunan takana...ootko säkin täällä?No älä mee nyt häiritsemään
JooAqela
Ihana kun ootte siellä mökillä taas keskenänne kuhertelemassa!!
Ei ehkä tehoa anoppiinLaittaa oveen kyltin "pysy pois". Tai "ei tartte tulla peremmälle". Ongelmat ratkaistu.
No mut jos on vähissä vaatteissa ja muut puuhat mielessä tai just kahtelee jotain leffaa tai on lähdössä jonhonkin,niin en tykkääNo mutta nämä tällaisethan ovat ihan parhaita vieraita.
Jos yllättäen tulee, ei voi odottaa liikoja. Näille riittää, kun keittää kahvit ja kaivaa kaapista jonkun ikivanhan keksipaketin
Useampi hulluÄlä huoli, et ole yksin...harrastan myös tuota
Ei vielä mitään, mutta toiseen tulee tomaattisoossia, juustoraastetta, paistettua sipulia (ihan vähän valkosipulia seassa) ja paistettuja herkkutatteja ja ohuen ohuita suklaatomaatinsiivuja.
Valkoiseen tulee pohjalle ohut sipaisu smetanaa, juustoraastetta, sit mustatorvisieniä sekä paistettua sipulia, noin puolikas (feikki) mustapekka-pippurituorejuustoa murustettuna.
Kumpaankin rouhin vielä hieman mustaapippuria ja valutan hieman hunajaa sekä oliiviöljyä pinnalle.
No ei tänne kahta mahdu!!!Mistä sä tiesit, että stalkkailen jo heijen ikkunan takana...ootko säkin täällä?
Mokoma PiipingTOM!!