Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Tätä pitää kokeilla. :)

https://www.radionova.fi/uutiset/koti/a-183479

Munakoisofetalevite on taivaallinen lisä leivän päälle - testaa resepti
Jos pelkkä voi kyllästyttää, maistuvan levitteen voi tehdä itse oman maun mukaan.

Munakoiso ja feta muodostavat yhdessä superherkullisen yhdistelmän, joka on herkullinen muun muassa levitteenä ja muuta leivän päälle ei tarvitakaan. Itse tehty levite säilyy tiiviissä, suljetussa rasiassa jääkaapissa 5-7 päivää.

Munakoisofetalevite

1 munakoiso

0,5 dl kivettömiä, mustia oliiveja

100 g fetaa

0,5 dl oliiviöljyä

3 rkl sitruunamehua

1. Itketä munakoisot leikkaamalla ne siivuiksi ja sirottelemalla suolaa siivjen päälle. Anna suolan vaikuttaa vartin verran.

2. Kuivaa munakoisosiivut paperilla ja paahda siivut pannulla ruskeiksi, molemmin puolin. Anna siivujen jäähtyä.

3. Mittaa kaikki ainekset tehosekoittimeen ja soseuta hienoksi tahnaksi.

4. Levitä leivän päälle ja nauti!

Lue myös: Muutamalla niksillä syntyy taivaallinen kokkeli - kokeile ja ihastu
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Moussaka oli hyvää. :)
Muksut vaan vierasti munakoisoviipaleita, kippasivat ne biokomposti-miehelle ja nyt mies yrittää selvitä munakoisokasan kanssa.:sneaky:

Seuraavan kerran pilkot munakoison pienenpieneksi ja annat sen muhia tomaatti-jauhelihasoossin seassa ainakin tunnin ennen kuin kippaat vuokaan ja valkokastike-kananmunaseos pinnalle ja uuniin.

Se käytännössä sulaa suuhun sen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
vierailija
Tätä pitää kokeilla. :)

https://www.radionova.fi/uutiset/koti/a-183479

Munakoisofetalevite on taivaallinen lisä leivän päälle - testaa resepti
08.09.2019 08:15 -Karoliina Kotala


Jos pelkkä voi kyllästyttää, maistuvan levitteen voi tehdä itse oman maun mukaan.


Munakoiso ja feta muodostavat yhdessä superherkullisen yhdistelmän, joka on herkullinen muun muassa levitteenä ja muuta leivän päälle ei tarvitakaan. Itse tehty levite säilyy tiiviissä, suljetussa rasiassa jääkaapissa 5-7 päivää.

Munakoisofetalevite

1 munakoiso

0,5 dl kivettömiä, mustia oliiveja

100 g fetaa

0,5 dl oliiviöljyä

3 rkl sitruunamehua

1. Itketä munakoisot leikkaamalla ne siivuiksi ja sirottelemalla suolaa siivjen päälle. Anna suolan vaikuttaa vartin verran.

2. Kuivaa munakoisosiivut paperilla ja paahda siivut pannulla ruskeiksi, molemmin puolin. Anna siivujen jäähtyä.

3. Mittaa kaikki ainekset tehosekoittimeen ja soseuta hienoksi tahnaksi.

4. Levitä leivän päälle ja nauti!

Lue myös: Muutamalla niksillä syntyy taivaallinen kokkeli - kokeile ja ihastu
Älä laita tänne tuollaisia juttuja
 
Aqela
Älä laita tänne tuollaisia juttuja
Miksi? Ei ole sääntöjen vastainen viesti.

Ohjeita hyvään keskusteluun:


1. Kirjoita vain otsikon asiasta, ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).

2. Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaan viestiisi. Muista tekijänoikeudet!

3. Kunnioita muita ja muiden mielipiteitä. Älä hauku toisia keskustelijoita.

4. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia. Älä turhaan rohkaise häiriköitä reagoimalla heidän viesteihinsä.

5. Älä omi muiden nimimerkkejä.

6. Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.

7. Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen. Myös oman profiiliin käyttö mainostukseen on kielletty.

8. Ylläpidolla on oikeus muokata tekstejä tarvittaessa. Jos viestiäsi moderoidaan, syy löytyy ohjeiden noudattamatta jättämisestä.

9. Huom! Kaikkiin kyselyihin/tutkimuksiin sekä keräyksiin tulee olla Kaksplus-lehden toimituksen lupa. Yhteystiedot toimitukseen löydät näiden sääntöjen alusta.
 
Fiksuja lapsia (y)

Munakoiso on yksinkertaisesti ihan vain pahaa.
Miestä kyllä käy vähän sääliksi. Ei varmaan kehdannut olla syömättä, kun vaivalla olit väkertänyt. Tarkistahan huviksesi pöydän alapinta; veikkaan, että linttasi osan munakoisoista sinne piiloon :p
Mä tein tuota ala asteella, kun ja jos ruokana oli jotain sellasta mistä en tykännyt...
 
Nykyisinhän tuosta joutuisi automaattisesti sijoitukseen, jos viranomaiset saavat tietää, että lapsi joutuu (vieläpä itse valmistamia) munakoisoja illalliseksi nieleksimään.


... onneksi echo asuu siellä jossain hornan kuusessa, niin lastensuojeluviranomaiset eivät ole haistaneet moussakan kaameaa käryä. Saa vielä toistaiseksi pitää pikku kullannuppunsa.
 

Yhteistyössä